Mamici de noiembrie-decembrie 2007 (68)

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Roxxy80 spune:

Desi raspunsul nu este documentat, eu presupun ca ei pot sa angajeze in locul tau dupa ce intri in crestere copil.
Ceea ce stiu sigur este ca sunt obligati sa te reprimeasca dupa cei 2 ani, insa nu sunt obligati sa iti ofere acelasi job.
Dar de ce nu angajeaza pe cineva fara sa fie considerata inlocuire? La noi la firma sunt cate 2-3 persoane care ocupa aceeasi pozitie (exceptand pozitiile de top si middle management).

quote:
Originally posted by pufulet74

Cami, foarte frumoasa camera !!
Fetelor, am o intrebare mai juridica pentru voi, cei la locul meu de munca vor sa angajeze pe altcineva in locul meu, si intrebarea e de cind pot sa faca asta, acum ca sunt in concediu medical pot, sau pot daca sunt in prenatal, sau doar dupa ce nasc ...?
Asta in ideea sa nu ma afecteze pe mine si contracutl meu cu ei si sa pot primi alocatia de ingrijire a copilului

------------------------
Flory 30+ Joshua Raphael
AMR 10 saptamini !!

Is it really true ... ?

Homepage: www.almarl.tk

Roxxy 26+Rares Matei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Roxxy80 spune:

Lala, din cate mi-aduc eu aminte, una dintre prevederile codului muncii pt a angaja pe perioada determinata este inlocuirea unei persoane care are contractul suspendat. Deci, ei pot angaja doar cand Pufu intra in concediul de 2 ani de crestere copil (atunci i se suspenda contractul), dupa indeplinirea celor 126 de zile de pre si postnatal.

quote:
Originally posted by Lala_D

pufulet74 pot angaja de acum o persoana care sa te inlocuiasca dar cu contract de munca pe perioada determinata.
Tie nu are cum sa iti fie afectata indemnizatia deoarece in prima faza esti in medical / prenatal/ postnatal iar apoi vei avea contractul de munca suspendat pe perioada CIC -ului.

O zi excelenta !
Lala.

Fratele mai mare

Atat mai am pana ma nasc ! (bebe 2 )

Roxxy 26+Rares Matei

Mergi la inceput