Salariu in invatamant
Raspunsuri - Pagina 2
madaluta spune:
quote:
OK,Madaluta,dar si med. astea nenorocite inseamna nervi storsi.De ce sa nu ne plateasca omeneste.De cate ori sunt alegeri,vin toti mmocofanii sa compatimeasca inv.rom. si salariile amarate.Ei,dupa 24 ani,grade,iau in mana 12 mil.Te-apuca scarba si pandaliile.Au venit cativa absolventi si dupa cateva luni,maxim 1 an au plecat pt. ca nu suporta galagia,stressul,etc din scoli.
ai perfecta dreptate...dar vorba directoarei mele( care dc ar ajunge ministru cred k ne-ar mai micsora cumva salariile).."nu te-am pus eu sa te faci profesor...daca nu-ti convine n-ai decat sa pleci..." sau .." cand eram tanara..nici nu aveam curajul sa comentez ceva in legatura cu salariu..acum tineretul asta vrea sute de euro din primul an..."
Imi vine sa o bat , sincer...
Madalina +Darius Cristian ( 14.12.2006 )
concediu 2007
Darius - luna a 8-a
SITE FULGULETI,
madaluta spune:
si tot legat de salarii..parintii mei sunt tot profesori, sunt in pragul pensionarii si nu depasesc 14 mil..si au gradul 1 amandoi...
asta e viata..i-am avut exemplu, stiam ce m-asteapta si tot am ales meseria asta...
Madalina +Darius Cristian ( 14.12.2006 )
concediu 2007
Darius - luna a 8-a
SITE FULGULETI,
hristina spune:
quote:
Originally posted by miruta
http://www.fen.ro/
Jos , in stanga, ai calculeaza-ti salariul .
Buna grila aia de verificare a salariului,dar ce inseamna Prof.S si Prof.SSD?
Kasi si Victoria
claujro spune:
quote:
Originally posted by hristinaquote:
Originally posted by miruta
http://www.fen.ro/
Jos , in stanga, ai calculeaza-ti salariul .
Buna grila aia de verificare a salariului,dar ce inseamna Prof.S si Prof.SSD?
Kasi si Victoria
Studii superioare de lunga durata si studii superioare de scurta durata (sper sa nu ma insel)- adica colegiu sau facultate.
Eforie-august
dora78 spune:
Nu te inseli.
Eu predau de 6 ani si iau cam 850 roni in mana, cu vechime, dirigintie, salar de merit si cateva ore suplimentare.