*** LA REDOUTE (41)***
Raspunsuri - Pagina 16
madau spune:
Nu stiu voi ce cale veti alege in cazul in care nu vin coletele...dar eu una in nici un caz nu voi alege "the easiest way"..aia cu luatul banilor inapoi si asta e
. Am mai zis..fiecare face cum vrea, insa personal nu accept sa-si bata joc de mine, avem un contract, trebuie sa-l respecte...daca nu..vor plati mult mai mult decat comanda mea. Daca toata lumea s-a resemnat cu teapa luata...ei bine eu NU
Madau si
Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567608176/" target="_blank">Antalya 2007
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar 
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2
Achamot spune:
quote:
Originally posted by lavi02
Eu am exact aceeasi problema ca si aissa. Am confirmarea comenzii si mailul in care imi spune ca "recent orders" mi-au fost anulate. Le-am raspuns intrebandu-i care anume recent order (ca sa am ceva la mana de la ei) dar am primit reply-ul cu concediul.
Achamot e treaba LR-ului sa dovedeasca bancii ca a trimis comanda sau e treaba mea sa dovedesc ca nu am primit-o?
Multumesc!
Lavi, din moment ce ai emailul in care ti se spune ca ti s-au anulat comenzile... O comanda anulata nu va fi onorata. Ai drept la cerere de refund. Si cind mai primiti info verbal cu "dupa 45 de zile", cereti numar de inregistrare al cererii si raspuns oficial, in scris. Nu verbal.
Daca dupa 45 de zile vi se refuza cererea de refund de la banca, nu va puteti argumenta pozitia doar pentru ca "asa mi=a spus X, angajat al bancii". Aveti nevoie de ceva in scris.
NIHIL SINE DEO !
roxy26 spune:
am uitat sa spun ca eu nu am primit nici un mesaj ref. la interdictie, sau blocarea comenzii, pe nici unul din cele 2 conturi folosite - ci doar oferte sau noutati pe care le-ati mai amintit si voi - (este clar ca nu filtreaza ofertele in functie de tari si trimit haotic mailurile).
promit sa mai sun maine din nou, la acelasi numar.
roxana
Achamot spune:
quote:
Originally posted by madau
Nu stiu voi ce cale veti alege in cazul in care nu vin coletele...dar eu una in nici un caz nu voi alege "the easiest way"..aia cu luatul banilor inapoi si asta e. Am mai zis..fiecare face cum vrea, insa personal nu accept sa-si bata joc de mine, avem un contract, trebuie sa-l respecte...daca nu..vor plati mult mai mult decat comanda mea. Daca toata lumea s-a resemnat cu teapa luata...ei bine eu NU
Madau, legislatia comertului electronic nu are nimic de-a-face cu ce iti doresti tu: daca ti s-a raspuns ca s-au sistat livrarile catre Romania si ca banii ti se vor returna, poti sa faci tu scandal cit vrei. Nici o instanta pe lumea asta nu iti va accepta plinegerea.
NIHIL SINE DEO !
croco21 spune:
Achamot, eu am 6 comenzi la LR, am primit email de la ei ca mi-au anulat "recent orders" dar nu stiu care sunt alea. Bineinteles ca am intrebat-o pe tipa respectiva si ca raspuns am primit mailul ala ca ea e in concediu si sa-i mai scriu odata saptamana viitoare. Deci pana nu primesc raspuns de la ea nu pot sa fac nici cerere de refund, poate ca unele comenzi sunt expediate deja.
Croco
lavi02 spune:
Eu din "am termen de 45 de zile" inteleg ca pana in 45 de zile poti face cererea.
Am vorbit la ING, unde am eu card-ul. Mi-a spus ca intai trebuie sa le cer eu LR-ului sa-mi puna banii inapoi pe card si apoi, daca imi raspund ca nu vor sau nu pot (e mai complicat pt ei si au si ceva taxe de platit), sa ma duc cu acel raspuns si cu cererea la banca. Mi-a spus ca pt ca ei sa actioneze ca banca trebuie sa dovedeasca faptul ca,,, clientul a facut tot ce a putut ca sa-si recupereze banii. In plus, eu nu sunt obligata sa accept cec sau transfer bancar, am dreptul sa cer frumusel TOTI banii inapoi pe card.
Achamot spune:
Croco, poti face cererere pentru sumele blocate la inceput ( daca ai asa ceva_.
Intrebare: un contul de client pe care il aveti pe site la ei nu exista optiunea de vizualizare a statusului unei comenzi?
later edit: Lavi, NU CONTEAZA CE AI INTELES TU. Conteaza ce intelege banca, da-o-n pisici. Cere raspuns IN SCRIS.
madau spune:
Achamot, ata timp cat avem o relatie contractuala, cu drepturi si obligatii de ambele parti, nu ma interesaza care e legislatia electronica, orice contract, in orice forma ar fi el incheiata, e guvernat de legislatia dreptului comercial...Nici o lege nu se aplica retroactiv, asa ca daca la data in care banii au fost acceptati si comanda luata..legea nu exista, si de vede treaba ca nu exista, sunt OBLIGATI sa faca livrarea. Sau sa faca dovada ca produsele nu mai erau disponibile, ceea ce nu e cazul, ptr ca sunt si acum disponibile. Ar mai fi treaba cu forta majora...dar nu e cazul. Da...de la data la care s-a dat comunicatul cu sistarea livrarii e dreptul lor sa nu mai livreze, dar atentie...trebuie scris asta clar pe site...odata ce ti-au luat banii se considera relatia contractuala deja inceputa si de aici revenim la ce spuneam mai devreme. Nu s-a intalnit chiar hotul cu prostul...daca nu mai livreaza in RO.ori anunta asta pe site sa poata sti toata lumea, ori scot RO din litsta de tari...oricum ptr comenzile din trecut n-au nici o justificare. N-are rost sa detaliez aici..are cine sa se ocupe si de ei, stai fara grija, ca vor plati
Madau si
Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567608176/" target="_blank">Antalya 2007
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar 
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2
nushulica spune:
quote:
Originally posted by Achamot
Croco, poti face cererere pentru sumele blocate la inceput ( daca ai asa ceva_.
Intrebare: un contul de client pe care il aveti pe site la ei nu exista optiunea de vizualizare a statusului unei comenzi?
NIHIL SINE DEO !
toate comenzile sunt en cours de preparation
lavi acelasi raspuns l-am primit eu la bcr
intai sa vb cu ei sa-mi puna banii si daca nu vor atunci sa iau legatura cu banca meapana acum raiffeisen sunt cei mai flexibili sa zic asa
