Nu va bazati pe "vileeforie@yahoo.com"!
![](images/user_woman.png)
Sunt noua pe forum, nu am mai scris niciodata chiar daca urmaresc subiectele de mult timp. Dar vreau sa povestesc patania mea fiindca lipsa de respect cu care am fost tratata depaseste asteptarea mea. Nu credeam ca o firma care vrea sa faca afaceri isi permite sa isi trateze clientii in acest fel!
Adresa din titlu este a unui Dispecerat de Cazare din Eforie Nord. Nu incercati sa faceti rezervari la aceasta firma, deoarece va veti trezi ca mergeti la fata locului si va veti gasi ocupate spatiile pe care le-ati rezervat! Asa am patit eu si familia mea; concret, ne-am hotarat in scurt timp sa petrecem o perioada la mare si ne-am gandit la Eforie Nord. Toate bune, cautam pe internet o agentie de cazare, gasim pe cea cu adresa de net pe care am scris-o mai sus, vorbesc cu o duduie sa ne rezerve o camera incepand cu ziua urmatoare, imi spune prin telefon ca daca ajungem pana a doua zi la ora 12 acolo, nu mai e nevoie sa platim anticipat avansul, o asigur ca vom fi acolo conform intelegerii, o mai rog odata ca daca intervin modificari sa ma anunte; ma asigura ca nu e nici o problema, ne trimite o factura proforma cu suma de plata, mentioneaza in scris ca se achita integral la receptie, mai jos scrie ca avansul se achita in 48 de ore de la primirea facturii proforme si stam linistiti ca de a doua zi ne vom bronza pe litoral. A doua zi plecam de dimineata ca sa ajungem pana la ora 12, drumul este foarte bun si suntem in fata distinselor lor birouri la ora 10,10. Deci cu cca 2 ore mai devreme decat ar fi fost limita. Aflam cu stupoare si cu glas ofensat din partea duduiei ca nu mai avem camera pentru care am vorbit, pentru ca o dadusera cu putin timp inainte unora ce venisera "cu banii in mana"...Asadar nu asteptasera pana la ora 12, nu avusesera rabdare sa platim integral la receptie, nu asteptasera cele 48 de ore, nimic... De parca vorbisem vorbe... Se apuca grabita sa imi prezinte alte oferte, dar nici una nu mai indeplinea toate criteriile celei pe care o solicitasem noi. Si nici nu mai aveam incredere sa continuam relatia cu ei!
Asa incat ne-am cautat singuri cazare, mentionez ca am gasit mult mai bine decat puteau ei sa ne ofere si recomand cu caldura tuturor doritorilor de cazare in Eforie Nord... EVITATI DISPECERATUL DE CAZARE DE LA INTRAREA IN STATIUNE, CARE ARE ADRESA DE MAIL vileeforie@yahoo.com. N-au nici o legatura cu respectul fata de propriii lor clienti...
Raspunsuri
![](images/user_woman.png)
simonaflo spune:
Multumim mult de informatie dar ne poti spune unde te-ai cazat si eventual un nr de telefon de acolo?Simona.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
Briantis spune:
Camelot , astia sunt renumiti pt neseriozitatea lor .Si nici nu merita sa faci rezervare prin agentie .In Eforie sunt atat de multe oferte de cazare ,incat e si greu sa alegi .Te poti duce foarte bine sa alegi la fata locului , cu conditia sa nu fie vineri sau sambata .(eu am inteles ca voi ati fost deja ,dar spun asta pt cei care au de gand sa se duca de acum incolo).Noi am mers in fiecare an fara rezervare (2003-2007) si nu am avut niciodata pb in a gasi unde sa ne cazam.
Mama lui Andreiutzu
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
isabela spune:
Imi pare rau ca ati avut astfel de probleme,dar eu am mers la Eforie Nord, la sf lunii iunie, facand rezervare prin aceasta agentie. Este adevarat ca eu am platit avansul cu mai multe luni inainte de data inceperii sejurului, ca am primit de la ei o factura pro-forma, apoi am primi si voucher-ul in care am cerut sa specifice intocmai ce fel de camera doresc. La mine totul a fost OK, dar probabil pentru ca eu puteam dovedi cu hartii ceea ce am discutat cu ei si nu aveau cum sa nu respecte contractul.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
camelot_2007 spune:
Simona, am cautat si am vizitat timp de vreo 2 ore si am gasit camere si apartamente, cele mai multe in vile noi, cu conditii bune, la preturi accesibile. Cred ca mergeau si mici negocieri. Ne-am oprit insa la Vila Diandra, unde am ales un apartament, cu sufragerie si dormitor mobilate corespunzator, frigider, 2 tv cablu, aer conditionat, 2 balcoane, foarte aproape de plaja, de centru. Am fost foarte multumiti.
Deci, Vila Diandra, tel./fax: 0241 742162; 0721.730.571. E-mail: diandratur@clicknet.ro
Repet, nu ezitati sa negociati! Astfel, clientii nu vor mai putea fi "jupuiti" cu oricat.
Isabela, te cred ca si-or fi respectat contractul scris, dar daca am avut o intelegere verbala si in plus chiar ma asigurasera ca nu vor fi probleme, consider ca bunul simt impunea sa respecte ora pana la care ne-am inteles, daca nu si ceea ce ei singuri scrisesera in factura proforma. Asa ca, din punctul meu de vedere nu au nici o scuza!!!
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)