Informatii despre Dubai
Am apelat la ajutorul vostru pentru ca nu stiu cum sa mai procedez.Lucrez ca medic in Romania,iar prietenul meu este in Dubai,de 3 luni.Incearca sa ma ia si pe mine acolo,dar sansele sa imi gasesc de lucru ar parea foarte mici.Mi-am vizat toate actele de studii ,la Ambadada Emiratelor Arabe din Bucuresti,la Ministerul Educatiei,la Ministerul de Externe.Am aplicat C.V.-ul meu la diferite agentii de recrutare din U.A.E.Daca aveti mai multe informatii,va rog mult sa mi le dati si mie.Altfel,nu pot pleca decat pe viza lui de munca,si sa stau acasa pana imi gasesc ceva.
Poate exista alti pasi si eu nu stiu.Orice informatie imi poate fi de ajutor.Cu internetul,ma refer la site-uri cu agentii de recrutare m-am lamurit.Vor fel de fel de taxe,platite cu cardul si am inteles ca acolo,agentiile serioaser nu au pretentia platii decat dupa primul salariul.Va multumesc inca o data si astept raspunsurile voastre.
Raspunsuri
cristina1974 spune:
Adiereamarii,intr-adevar, e putin probabil sa iti gasesti de lucru ca medic in Dubai. Mai degraba ca asistenta medicala, insa chiar si asa,nu e usor. Acolo sunt multe clinici particulare,care platesc extrem de bine. incearca si le gaseste site-urile pe net, si adreseaza-te direct,poate asa sansele sunt mai mari. faza cu agentiile....eu zic sa zici pas. Multe chestii put acolo, iar daca nu te duci unde trebuie, s-ar putea sa fii dezamagita tare dupa aia. Eu iti spun toate astea din experienta, pentru ca desi sunt cetatean britanic, avem o casa si in Dubai, unde exista o filiala a companiei noastre. Mergem destul de des in Dubai, acolo am nascut si prima fetita, asa ca sunt la curent cu ce se intampla pe acolo.
Mult succes, iar daca mai ai nevoie de alte informatii, iti stau la dispozitie cu multa placere.
cristina
ache spune:
de ce nu incerci sa vii pe viza de vizita sa vezi ce gasesti aici, la fata locului...ca de la distanta e mai greu