Aradence minunate! (72)
Raspunsuri - Pagina 2
niko_26 spune:
Despre strandul Gyula am citit in ceva ziar ca are f multe bazine cu apa termala si costa cam 10ron intrarea.
alinamoro spune:
La noi e un mini santier, zugravim in baie, nu noi...zugravul.
Niko, am vazut-o pe scumpa de Maia, ai pus poze ca sa recuperezi.
Gabi, ai fost la Metro cu lego, ti-a dat banii inapoi?
Cine a mai mers la meci?
Eu nu sunt pasionata deloc.
Alina cu www.snugglepie.com/ezb/653339.png" target="_blank"> Adelina (31.08.2006) & www.snugglepie.com/ezb/653351.png" target="_blank">Dragos (11.04.2002) poze 1, poze 2
alinamoro spune:
quote:
Originally posted by mendi
alina m ,am lucrat ca sia sistenta medicala , am trecut acum pe ramura contabilitate:)
Mendi, ti-am copiat mesajul aici ca dincolo se inchide. Dupa 20 de pagini deschidem subiect nou.
Deci te-ai reprofilat?
Si eu sunt asistenta medicala.
Alina cu www.snugglepie.com/ezb/653339.png" target="_blank"> Adelina (31.08.2006) & www.snugglepie.com/ezb/653351.png" target="_blank">Dragos (11.04.2002) poze 1, poze 2
pufymic spune:
Niko am vazut pozele cu Maia si e tare frumusica!
Alinush arata mai bine lista acum!Mai are mult zugravul ala ?Nu-l "ajuta" si Dragos?
Mendi bine ai venit printre noi!Si eu tot asistenta medicala sunt!
Clau v-a plouat la meci?Ai fost?Eu sunt total ne-pasionata de sport!
Na va pe toate si sa aveti un week-end placut!
Eu
ancapolgar spune:
LA MULTI ANI,TIMEEA![s]
Niko,ce de poze! Ti-a crescut domnisorica. Ce beton ii sta cu rochita!
Anca , mami de Alex
Poze
"Devii ceea ce gandesti in majoritatea timpului."
Nimic nu e imposibil pentru cei care privesc catre cer.
Melania 14 spune:
Flavia iti trimit Pm cu nr de telefon.Nu am remarcat sa ma fi intrebat,tot ce e posibil.Caruciorul a fost 50Ron+10Ron transportul.e de la Quelle.Sunt supermultumita de raportul calitate-pret.Husa e la fel ca si la cele mari,impermeabila,si se scoate ca sa o poti spala.E usor,merge bine si e numai bun ca si inaltime pt Mel.