PIERSICUTZE de iulie - august 2006 (34)
Raspunsuri - Pagina 5
adelapop spune:
mada_mxm bine ai revenit, ne era dor det ine
felicitari pt achizitionari
babee chiar am scris ca si eu sunt contra medicamentelor pt slabit dar ma simt asa de rau - ma vad groznica (desi eu am mai fost grsa si nu ma deranja asa de tare)
acum imi spunea si sotul meu sa merg sa vorbesc cu o doctoritza nutritionista dar o sa imi recomande sa mananc relativ la aceleasi ore si anumite alimente iar eu cum sunt ultra ocupata si obosita nu prea am timp sa am grija si de alimentatia mea
cand nu era biencutza imi faceam gratare, salate, dormeam etc, iar acum cu oboseala asta nu prea fac fatza, desi am incercat - ba trebuie sa ies afara si nu apuc sa mananc...etc
quote:
Originally posted by mada_mxm
Buna fetelor!
Sorry ca nu am mai scris dar o perioada nu a mers netul si restul de timp is ocupata cu printesa si treburile casei, abia apuc sa deschid calculatorul si daca il deschid sta asa ca nu apuc sa ma asez la birou.
Noi suntem bine stam singurica in funduletz ne place sa ne ridicam manutztele deasupra capului si sa tipam cat ne tine gura, iubim premergatorul si mai nou ne-am acgizitionat scaun de masa si un carucior nou pt cand e mai cald ca era la super reducere la toys'r'us de la 140 de lire la 70 si are raincover, copertina, footmuff si umbrelutza de soare incluse si ce m-a tentat cel mai mult e ca se lasa spatarul pana jos ca e ok de la nastere si fata daca adoarme ii place sa stea culcata. Si are si rotile mari nu mici ca la maj strollerelor si e mai usor ca cel care il avem acum.
Daca vreti sa vedeti noile achizitii: www.mothercare.com/gp/product/B000M5I4QU/sr=1-2/qid=1172509411/ref=sr_1_2/026-0455536-0988468?ie=UTF8&mcb=core" target="_blank">premergator , www.toysrus.co.uk/Product.aspx/BruPromos/BruTop10Toys/368245" target="_blank">carucior si www.toysrus.co.uk/Product.aspx/bruhome/brufeeding/brufeedinghighchairs/brufeedinghighchairsaccessories/723355" target="_blank">scaun de masa .