Protectia consumatorului ??

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns miki68 spune:

eu am facut sesizarea tot prin e-mail, pe adresa presedintelui (o gaseste acolo unde scrie despre conducere) si nu pe cea a celor de la serviciul de control. Poate de aceea mi s-a raspuns si s-au luat si masuri.

cristina d.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rall spune:

Am fost la restaurantul Liberatea din Galati (de pe faleza, pt cei de aici) si prietenul meu a cerut un snitel si cartofi prajiti. I s-au adus 3 bucati de carne (cam mult pentru o portie, dar sa spunem acceptabil).

Cand am cerut nota, acolo era trecut: snitel - 500 gr. Chiar mi s-a parut exagerat.. o data, pt ca bucatile acelea aveau in jur de 300g, in al doilea rand, ca ceri un snitel si ei iti aduc jumatate de kg de carne (vorba vine, jumatate de kg).

E adevarat ca e si vina noastra ca nu am precizat exact (in meniu era trecut doar pretul pe suta de grame), dar oricum.. am plecat de acolo promitand ca nu ne mai intoarcem . Ma bate gandul sa fac o reclamatie.. dar nu am dovezi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns blackgirl0 spune:

rall, si eu am mancat o data la o terasa in Costinesti snitele de pui in cantitate de 1 kg. si se jura oaspatarul, vazandu-ma asa de socata, ca asa a fost! ca am mancat pe bune un pui de-un kil de una singura!
mie nici acum nu mi-a trecut faza! pe bune ca erau doar doua snitele cat palma de mari si de groase... dar daca ala se jura...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tzitziri spune:

Chestia asta cu dovezile....ma indoiesc ca la acele chiscuri sau la restaurante situatiile pe care le-ati patit voi au fost exceptionale.
Ma indoiesc ca acea vanzatoare isi va pune manusi daca nu poarta de obicei...si ca atare dat fiind ca nu cunoaste toti inspectorii de la OPC, acestia o pot prinde usor daca vor si daca chiar nu a fost o exceptie sa nu poarte manusi de plastic......e suficient sa se deplaseze pana acolo si sa ceara si ei un sendvis....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tzitziri spune:

Si apropo de 'ne-raspuns'.....pe la inceputul lui ianuarie am facut o sesizare pe site-ul politiei rutiere Bucuresti.Si cum nu am primit nimic zile bune, am bagat functionalitatea rubricii respective pe site in categoria 'ne facem ca ne facem'...si saptamana trecuta am primit mail de la ei ca au tinut cont de sugestia mea si un 'raport' cu ce au facut ei in privinta problemei mele

Incearca totusi sa trimiti de pe site sau macar sa suni la numarul acela.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns calixa spune:

Buna,

In mod normal cei de la OPC recomanda sa te adresezi mai intai comerciantului si abia apoi la ei. Astfel incat la acele chioscuri sau magazine e bine sa lasam cateva ganduri in caietul de sugestii si reclamatii, poate se rezolva ceva (din experienta mea nu se rezolva nimic dar merita incercat).

In privinta nepurtarii manusilor: ce pretentii sa avem de la un mic magazin de cartier cand sunt magazine mari care nu prea respecta acesta regula de bun simt? In Cora Lujerului de exemplu am vazut de foarte multe ori angajatele de la mezeluri purtand manusi rupte. Aveau manusi, dar acestea nu acopereau mai nimic. Un fel de " nici imbracata ,nici dezbracata" din poveste. Am reclamat chiar la manageruld e magazin pe e-mail dar nu am primit nici un raspuns si povestea se repeta.

Din pacate la OPC nu sunt foarte multi inspectori si cred ca "sorteaza" reclamatii de care se ocupa si de care nu, poate si functie de subiectul reclamatiei si de firma implicata. De multe ori s-a intamplat sa primesc raspuns dupa f mult timp sau deloc. Sau s-a intamplat ca mai multe persoane sa reclamam aceasi problema si unii au primit raspuns, altii nu.

Din ce am observat eu cu privire la reclamatiile catre OPC sau comerciant, e bine sa te interesezi inainte ce lege reclementeaza functionarea domeniului pe care vrei sa-l reclami. In cazul in care precizezi si punctul, aliniatul din legea..., sunt mai dispusi sa rezolve problema cat mai repede.

Succes tuturor

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ynutza spune:

Eu am sunat la opc in decembrie 2006.
In primul rand te lumineaza cu ce drepturi ai.si sunt situatii in care te roaga sa rezolvi problema pe cale amiabila si daca nu reusesti atunci intervin ei.
Eu pana a suna la ei habar nu aveam de multe drepturi ale cumparatorului....cum ar fi ca la cumpararea unui produs electrocasnic daca se strica si sta mai mult de 10 zile in service beneficiezi de altul nou.
Eu una azi am cumparat produsul a doua zi era putin nefunctionabil.
Dar m-am dus cu legea in mana ca justitiarul le-am zambit sadic si mi-au inlocuit produsul.
Poate nu in toate cazurile rezolva ceva dar te lumineaza la ce drepturi ai.


Sunt clipe cānd toate le am...
T#259;cute, duioase psihoze -
Frumoase pove#351;ti ca visuri de roze...
Momente cānd toate le am.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Rufus spune:

Am scris o reclamatie pe site-ul lor (despre fumatul in galeriile comerciale). Ce sa vezi? Dupa doua zile m-a sunat o tipa care mi-a confirmat situatia (se stia, oricum), mi-a spus ca au dat amenzi si ca, in mod sigur, se vor conforma, altfel le suspenda activitatea.

poze multe cu noi
Ana a implinit un an
Vara lui 2006

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andreea_tx spune:

si eu amfacut o reclamatie tel la OPC au desapre o brutarie de cartier in care domneste mizeria si sobolanii,au venit au amendat si de atunci brutaria merge in continuare bine mersi in aceleasi conditii.cand am sunat din nau sa le spun a zis ca de ce nu chem sanepidul ca ei au facut ce au putut si ca la ei figura inchisa acea brutarie.or cei de la sanepid nu iau in consideratie apelurile tel ci treb sa trimiti o scrisorica la ei.

Mergi la inceput