La fel de F. URGENT!!!
Buna ziua. Sunt absolutamente noua aici pe forum si nu am habar de ceea ce trebuie sa fac, asa ca sper ca greselile facute sa nu fie prea mari...
Am o foarte mare problema: sunt studenta in ultimul an la ASE, in septembrie cica se da licenta, iar eu acum o luna m-am trezit ca voi avea un bebe, care va veni in jurul datei de 2 Nov.
Problemele mele: 1.parintii inca nu stiu
2.prietenul meu nu este deloc incintat de ideea de a deveni tata si face tot posibilul sa mi-o arate
3.nu am lucrat niciodata, habar nu am ce este o asigurare, nu se pune problema sa ma pot angaja in perioada imediat urmatoare (cine ar angaja o fata insarcinata in luna a IVa?!), singurul venit este pensia mamei, de 1300000 lei, si as vrea sa stiu daca exista vreun ajutor si cam ce ar trebui sa fac, unde m-as putea adresa? Chiar nu as vrea sa fiu nevoita ca din cauza saraciei sa imi dau copilul la orfelinat...!!!
Raspunsuri
Anny spune:
Draga Mihaela,
Bine ai venit in randul viitoarelor mamici!
Problemele tale sunt, intr-adevar, complicate (faptul ca parintii nu stiu iar prietenul nu este de acord cu decizia de a pastra copilul). Nu pot decat sa-ti doresc sa treci usor peste toate acestea.
In ceea ce priveste veniturile cuvenite, sumele sunt atat de mici incat de-ti vine sa . Nu trebuie sa fii descurajata, pentru ca mai sunt si altii in situatia asta si care au trecut cu bine peste toate aceste probleme.
Mai multe detalii despre asigurare, indemnizatie de maternitate etc o sa ti le dea cei care se pricep.
Eu am vrut doar sa-ti urez bun venit si sanatate tie si lui
Anny
qsar spune:
Mihaela,
In primul rand as vrea sa-ti urez "Bine ai venit" pe DC!
Nu stiu exact care sunt solutiile la problema ta dar stiu ca exista programe ale Uniunii Europene - Phare care sprijina mamele in situatii asemanatoare.
Poate gasesti ceva la:
http://www.suflet.ro/
http://www.copii.ro/
Iti doresc multa sanatate.
Cu drag,
Q (Gabriela si BB Dinu)
SMMihaela spune: