Tzeapa in contractul de Click Net !

Tzeapa in contractul de Click Net ! | Autor: magghyc

Link direct la acest mesaj

Buna,

Am o problema cu internetul de la Romtelecom si as avea nevoie de sfatul vostru...

Am luat de la ei un abonament de Internet, Click Net Express, care are specificate in contract '300 de minute nationale de convoribiri telefonice incluse".Pentru ca ne interesa vorbitul cu provincia, si pt ca ni s-a confirmat verbal (si de altfel scrie si in contract, al anexa 3) ca minutele telefonice sunt exact asa cum isi fac reclama, adica oriunde in tara, am semnat contractul....

Problema e ca aceasta generoasa oferta s-a transformat in factura intr-o estimare de genul - 300 de minute = 5,5 euro (adica contravaloarea a 300 de minute vorbite, local, in cel mai ieftin interval orar).

Problema ca e o contradictie de gradinita. Minute nationale nu inseamna in nici un caz minute locale, oricum ar da-o ei...

Eu sincer vreau sa ma iau un pic de gat cu ei. Mi se pare ca e furt flagrant si lipsa de respect fata de client. Am nevoie de un sfat - ce pot face legal? Deocamdata am facut o plangere la ei...la care astept raspuns in 30 de zile.

A, si daca va tenteaza internetul de la ei eu zic sa va ganditi de 2 ori. Nu de alta, dar sunt chiar periculosi - pentru ca sunt 'mari' isi permit sa scrie una in contract si sa faca cu totul altceva in realitate. Pe fatza si fara nici o jena.

Mama lui Nic cel Mic
"Omnia mea mecum porto"

Nic cel Mic

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Uite de ce nu am nici eu incredere in Romtelecom!
Fa o sesizare scrisa la Protectia Consumatorului sa investigheze ei cazul, un raspuns favorabil din partea Romtelecomului nu cred ca vei primi...

Am sunat acum cateva luni la Serviciul cu Clientii, intreband cum pot sa renunt la abomnament. Mi s-a spus sec, sa am ultima facutura platita si sa revin cu un telefon. Atat! Nici o intrebare: da de ce vreti sa renuntati, dar poate va oferim noi ceva bonus, minute, reduceri...ceva sa ma faca sa nu renunt la abonament... Nimic! Pa si la revedere! Asta o fi politica firmei? Chiar nu ii intereseaza cand pierd clienti?! Pe mine m-a dezgustat... Nu asteptam nimic de la ei si chiar sunt hotarata sa renunt la telefonia oferita de ei si sa trec la RDS, atitudinea m-a mirat...

Claudia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lia spune:

am inchis subiectul asta pentru ca e postat si la discutii generale.

Mergi la inceput