Doar tiparul 90/60/90 defineste frumusetea
Raspunsuri - Pagina 5
Cristina_C spune:
Simali, DOVE chiar ne-a citit si a premiat raspunsurile care i-au placut. Si, daca ne-a citit, a citit si criticile noastre, ceea ce ma bucura
.
Cristina,
mama lui
www.desprecopii.com/chatnew/Desprecopiichat/PaginapersonalaView.asp?nickname=Cristina_C" target="_blank"> Bobita, zis si Robert, 14 decembrie 2002
Cresc...
Elise spune:
simali,
eu sint chiar prea slaba, deci nu "obsesia de a slabi" e motivul pentru care spun ca o tipa mai plinutza arata mai bine dezbracata, una slaba arata bine imbracata.
Nici nu-mi fac vreun compliment cu asta . ![]()
Dar asa vad eu lucrurile. Incearca sa imbraci in rochia www.eluxury.com/browse/product_detail.jhtml $sessionid$20DHNRESG2U3KCRDSYOSFEQ?styleid=11282226&_requestid=234501" target="_blank">asta (care mie imi place) o tipa peste 60 de kg.
Vorbim de haine, nu de cum arata modelul in pielea goala. Nu?
Elise
corinadana spune:
Peste 60 kg dar la ce inaltime?
corinadana mama Ralucai
http://community.webshots.com/user/corinaraluca
mariana_1976 spune:
Eu am 91-62-86 dar...la 165 cm inaltime si 45 kg(inainte de sarcina asta a patra)si nu cred ca arat hidoasa ci doar mai "implinita" fata de cele care cintaresc tot ca mine la aceeasi inaltime.Toata lumea imi da peste 50 de kg daca nu stie cite am defapt si bineinteles ma simt cam nasol!

Acum on topic:
Pitagora sustinea parca din niste calcule ca lungimea trupului de femeie ar trebui sa fie cam in jur de 174, dar pe vremea lui in Grecia femeile erau admirate dupa tinuta zvelta,musculoasa si cit mai sportiva.Asa ca sclavele erau puse sa alapteze copiii si chiar sa nasca in locul stapinelor care tineau la frumusetea lor.
In Evul Mediu populatia mai saraca nu avea de mincare asa incit standardul de frumusete pictat pe atunci erau femeile mai plinute si rotunjoare.
Acum cind vad filmele muzicale facute in anii 30,zimbesc larg privind ce pulpite dolofanele aveau unele dansatoare pe atunci.Chiar mi se par plinute si un pic caraghioase, doar fiindca m-am obisnuit cu alta imagine la dansatoare.
In ultimele decenii se promoveaza imaginea manechinelor slabe pt.ca in tarile dezvoltate avem pe piata o adundenta de produse si un stil de viata care favorizeaza ingrasarea, iar firmele care vind produse de slabit, anticelulita, liposuctie, haine, trebuie sa faca si ele bani din ceva, nu?
Standardul 90-60-90 ma face sa ma gindesc ca cineva are interesul sa investim ca sa ne incadram in el si sa scoata un profit de la noi "ajutindu-ne" sa ne cream "imaginea dorita".
Mariana
33+
mama de Monica, Matei si Markus
liris spune:
si totusi, reclamele "Dove" cu fetele obisnuite nu prea au avut priza la public (asa am vazut in Olanda). oare de ce nu am percutat noi femeile la mesajul lor? teoretic voi aveti dreptate, dar practic...avem deja creierele atit de infestate de standardele catwalk-urilor?
simali spune:
quote:
si totusi, reclamele "Dove" cu fetele obisnuite nu prea a avut priza la public
quote:
Reclamele "Dove" s-au adresat de aceasta data publicului educat. Oamnii educati nu cumpara un produs pentru ca reclama este justa, inteligenta, a luat un premiu la "Noaptea devoratorilor de publicitate", etc. Ideea din reclama "Dove" a fost foarte generoasa. Probabil ca in mintea multor oameni "Dove" v-a ramane legat de implicarea sociala. Oricum, conceptul nu e nou. Si Body Shop a avut o campanie asemanatoare acum 5-6 ani - ei spuneau ceva de genul "nu exista creme antirid" sau "noi nu va putem promite intinerire" dar va putem promite produse de "ingrijire" de cea mai buna calitate.
Cand o firma de cosmetice oarecare, obisnuita sa minta prostimea cu "sampon cu booster de lumina" sau "noua crema pentru lifting facial" hotaraste sa nu mai insulte inteligenta publicului educat (care oricum nu credea in asemenea aberatii), nu poti decat sa te bucuri si sa speri ca si altele-i vor urma exemplul.
alice
liris spune:
ce anume poti sa-i promiti unei femei care-i doctor in chimie si care ea insasi, probabil, concepe linia l'oreal, sa spunem?! eu cred ca oamenii educati nu cred in reclama punct. dar le place sa se faca, ca o cred, uneori. uneori, oamenii educati se hranesc si ei cu iluzii. de nepermis de multe ori.
pe de alta parte nu cred ca poti face, economiceste vorbind, o reclama doar pt public educat. ptr ca nu acela e targetul reclamei. nu are cum sa fie. ai da faliment.
vestea proasta din punctul meu de vedere, uitindu-ma la lipsa succesului acestei reclame, este ca educati, needucati, noi oamenii am ajuns robii tiparelor modistilor, ale reclamelor multicolore si cit mai stralucitoare, al imaginii corectate din computer, samd.
si eu apreciez mesajul reclamelor dove, dar ce conteza? nu vorbim de cazuri izolate. vorbim de mase. ele asigura sau distrug succesul unei reclame/produs/mesaj.
Elise spune:
rolul reclamei este sa transmita un mesaj - mesajul nu e neaparat exact ala scos pe gura de personajul glamour care isi flutura parul... sau tenul. ![]()
Impactul "recitalului" e de cele mai multe ori meschin de mic. Pot sa spuna "crema antirid" sau "crema de intinerire" sau "crema de infrumusetare" - de fapt, nu asta e ce retzinem, conteaza ansamblul.
Iar ansamblul este compus din multe si nebanuite "instrumente de manipulare", unul puternic fiind chiar modul in care produsul intra in scena - vizual. E ciudat daca urmaresti cum detalii minore, in aparentza, pot sa schimbe dramatic perceptia intregului.
Asa ca eu nu cred ca in asta consta succesul unei reclame - in a da informatii cit mai trase de par, sau cit mai exacte dpdv stiintific.
Elise & BBLisa

