Cabinet pshilogie in Bucuresti

Cabinet pshilogie in Bucuresti | Autor: blanca000

Link direct la acest mesaj

As avea nevoie de o recomandare pentru un cabinet si implicit un medic bun psiholog in Bucuresti. As vrea sa stau de vorba cu un astfel de medic...banuiesc si eu ca ma incearca o stare depresiva.
Va rog frumos.


Nunta noastra
Nasi de cununie 2005
Nasi de botez 2006
Nasi de cununie 2006

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ECMI spune:

Nu exista medic psiholog.
Ci doar psiholog.
Psihiatrii sunt medici.
Psihologii pot fi doctori in psihologie.

Incearca la Clinica Simona (pe langa Manastirea Casin),
Prof Dr. Irina Holdevici.
Chiar ca e cea mai buna.

Daca vrei ceva mai putin pretentios, iti recomand un bun psiholog cu experienta de multi ani in psihoterapie. Iti trimit pe PM datele ei.

Maria si Ilinca
La plimbare

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns blanca000 spune:

Ce inseamna pretentios, te referi la costuri? Cam la ce sa ma astept? Si da as vrea si recomandarea da pt psiholog.

Tocmai am sunat la Centru Simona si mi-a spus ca dna Holdevici nu mai lucreaza acolo sa mutat la Medlife. Merita sa ma duc dupa dansa acolo? E psiholog bun? Nu ma prea incanta clinica Medlife de aceea intreb.

Nunta noastra
Nasi de cununie 2005
Nasi de botez 2006
Nasi de cununie 2006

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ECMI spune:

Este cea mai buna. Pe o sfera larga de afectiuni. Utilizeaza metode diverse

Despre preturi, nu stiu sa-ti spun, poti intreba la telefon.
Nu stiam ca s-a mutat (imi pare rau de informatia gresita).
Eu am avut experiente fericite la MedLife.

Pe de alta parte te poti duce acolo, iar ea te transefra fie la cabinetul personal, fie la alta clinica.

Ce pot sa-ti spun este ca e foarte ocupata.

Iti trimit pe PM, datele celuilalt psiholog. E mai ieftin, mai putin cunoscut, dar lucreaza de 10 ani in terapie, in clinica. Nu este nici incepator nici amator. Poti avea incredere.

Maria si Ilinca