hartuire?

hartuire? | Autor: lyvya

Link direct la acest mesaj

HY.Nu stiu sigur daca am postat subiectul unde trebuie dar am o problema cu un profesor si nu stiu cum sa porcedez

Sunt studenta la ase si un profesor,de fiecare data, la seminar si curs face glume pe seama mea si in plus de asta mi-a dat pe mail ca ar vrea sa iesim sa ne vdm si dc refuz nu stie ce face...pur si simplu m-a socat( mailul il are pt ca am lucrat la un proiect anul trecut si comunicam prin mail).Acum o perioada insista in rpvinta nr de tel,am ignorat aceasta chestie si nu m-a mai intrebat...dar deja mi se pare ca a trecut la amenintari..
cum as putea sa procedez?este foarte cunoscut in ase si apreciat...oare urmeaza o restanta? :( pls help
Sper doar sa exagerez si sa nu fie nimic

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns kristinutza spune:

este hartuire. explica-i clar ca nu esti interesata si ca doresti sa se opreasca.

de amenintat, poti sa-l ameninti eventual tu, nu el!

in orice caz, pastreaza mailul.

cristina, mama de radu (09.10.2005)
poze si www.dropshots.com/new.php?userid=128437&cdate=20060625&cimg=0" target="_blank">video

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lyvya spune:

pastrez mailul..dar a fost o faza destul de ciudata..la un moment dat mi-a zis ca o sa-mi dea mailuri dupa alta adresa..cred k ii citeste si nevasta mailurile..insa dc as face ceva poate pur si simplu sa zica..e nebuna si-a facut o adresa de mail cu numele meu si isi trimite singura...of cand ma gandesc ca o sa fac cu el pana in ianuarie..ma apuca groaza

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pisimuky spune: