IT support Job-opinii

IT support Job-opinii | Autor: inoue

Link direct la acest mesaj

Salut!

Am o mare, mare rugaminte: daca cineva care citeste acest post a lucrat in domeniul IT-support, customer-support, il/o rog sa-mi spuna cum stau lucrurile in acest domeniu: daca se poate promova sau nu, cat de solicitant este, etc. Am fost solicitata pentru un job la firma EasyCall, pe partea de IT-support prin telefon si trebuie sa le dau raspunsul pana vineri. Problema e ca training-ul se suprapune peste niste examene f. importante si as merge cu ele in paralel daca jobul acesta ar merita efortul. Multumesc mult!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Jocelyn spune:

Depinde ce inseamna pentru tine sa merite efortul.
Eu cunosc cat de cat firma respectiva si nu am o parere buna despre ea. Pe customer support IT o sa-ti fie foarte greu, o sa te doara capul de cati clienti cu probleme ai sa ai ca sa nu mai zic ca nu toti sunt civilizati... acum nu stiu la ce te astepti tu. Sunt angajati multi studenti la ei si atmosfera aceea imi inspira dezorganizare si lipsa de seriozitate. Depinde ce-ti ofera ei si care sunt aspiratiile tale, daca se potrivesc atunci poate merita.

Daca beneficiezi de training, ti se impune si sa stai pe acel loc de munca o anumita perioada sau nu conteaza?
Beneficiile salariale iti convin?




If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Mergi la inceput