INSEMINARE

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Carmen.cita spune:

Mai este in Craiova un medic care face IAS la cabinetul lui particular, dr.Vaduva. Detalii ne poate da Liana, si eventual Mihaipopescu (daca mai intra pe aici).

Aniast, bafta maxima!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ioanatugs spune:

DJ_MAMA felicitari pentru ideea acestui capitol! Cred ca este bine venit pentru multe fete si sa speram si cu succes la bebelusi!!
Chiar acum sunt si eu in cautare de un medic bun pentru inseminare, caci asta m-am hotarat sa fac luna asta! Ce stiti despre Centrul Medical Unirea? Am auzit doar ca e curat si ca sunt medici buni! Dar in afara de Cezara Bucur de acolo, nici un alt medic nu face ISA? Pentru ca din cate stiu eu, D-na Cezara e foarte ocupata si dureaza pina te programezi la ea. Ce preturi sunt la C.M.Unirea?

http://photos.yahoo.com/ioanatugs

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dj_mama spune:

Ioana, eu am sunat dar toti ne trimit la asistenta d-nei dr. Bucur care nu spune nici un pret prin telefon; te cheama la analizele din z2-4; eu am facut acest exercitiu pt luna asta dar mi-a trezit suspiciuni ca zicea, ei! merg si din ziua 5 analizele (ca atunci putea ea sa vina la CMU);eu care nu-mi mai facusem pana atunci FSH (aveam unul dar eronat) am vrut musai sa-l fac corect nu cand avea ea timp; apoi, voia sa-mi faca stimulare fara inseminare ca sa vada cum raspunde organismul, nu mi-a fost clar cand vorbea si cu d-na dr.; pai, eu mai am timp de testari? iar cele 4 analize fsh, estradiol, prolactina si lh costau la CMU cam 1.8 milioane (ma asteptam sa fie preturi mai ridicate dar sper sa nu fie chiar ca la MEDSANA; ce mai conteaza, nu vedeti ca n-avem de ales?); totusi cred ca mai sunt si altii la CMU care fac inseminari dar eu ma oprisem la dr. c BUCUR; TREBUIE DE PE ACUM SA NE PROGRAMAM PE UNDEVA CA NU MAI APUCAM
astept info in continuare

Mergi la inceput