DR Nayel-CF2(10)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns pisoi3 spune:

SHIHANA, bebele meu pana in luna a 8a a fost mic, toti imi spuneau ca e mic si eu ma cam panicam. Si iata ca din luna a 8a pana intr-a noua si-a dublat greutatea si a avut 3930 la nastere. Asa ca nu fi speriata! Bebeii au fiecare ritmul lor de crestere. Important e sa fie sanatosi.
Eu am facut eco morfologica la Chitescu si am fost multumita. Chitescu nu e grozava dar e ok, cam panicata as spune eu, mie mi-a zis ca am colul scurt si ca pot pierde sarcina, ceea ce nu era adevarat, ca eu am ajuns in saptamana 41 si colul meu tot lung si dur era, daca ar fi fost scurt cum zicea ea la 20 de saptamani as fi nascut de mult. Dar mai sunt si alti medici la Medlife.
La Iosup nu am putut ajunge pentru ca era super ocupat si nu am asteptat o luna si jumatate ca sa imi vad copilul.
Am mai facut o eco la 8 saptamani la CMU, la Iosup, abia aflasem ca sunt graviduta si a fost prima data cand l-am vazut pe bebe.
Restul echografiilor le-am facut la Nayel la cabinet.
Fa si tu cum crezi ca e mai bine pentru tine. Bafta

Anda si bebe Mark (16.01.2006)
toujours optimiste
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;52;46/st/20060116/n/Mark+-+Victor/dt/8/k/44f2/age.png
Pozici cu gradina mea zoologica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns blueeyes2003 spune:


Fetelor,stiti cumva cand este dl.dr.de garda in saptamana 5-11 iunie?
Am numarul de telefon al dansului pt. ca am fost pacienta dansului pe timpul sarcinii si intentionez sa merg si la urmatoarea sarcina,dar ma gandesc sa nu-l deranjez doar pentru atata lucru!
Cam in ce perioada a anului pleaca dansul din tara?
Va multumesc!

Mirela I.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns martha78 spune:

Si de ce nu-l suni mai ales ca ai fost pacienta lui pe o perioada nu tocmai scurta; si eu vreau sa-l sun pt a-mi face o programare la spital, sper sa nu deranjez, dar nu stiu cum altfel sa procedez

quote: