Care sunt cei mai potriviti soti?
Nu stiu daca femeile inseala mai mult decat barbatii sau viceversa, insa cert este ca suntem fiinte poligame, inconjurati de tentatie.Cineva imi propunea( in gluma) sa ne izolam pe o insula, ca sa nu existe tentatie, insa masurile radicale, limitarile la fel ca si interdictiile par sa fie excitanti puternici. Din contra, cei care sunt inconjurati de tentatie zilnic, se obisnuiesc cu ea, devenind un banal, tocmai datorita accesibilitatii. De aceea ma gandeam ca cei mai nimeriti pentru mariaj sunt fie medicii ginecologi sau plasticienii fie fotografii.
Alta concluzie personala ar fi ca un barbat cu cat este mai putin atragator, cu atat va fi tentat mai usor, tocmai datorita numarului redus de "oferte", iar timizii
sunt usor de sedus, tocmai pentru ca doamnale/domnisoarele cu initiativa ravnesc la o prada usor de manipulat.Normal ca nu este o generalizare! Alta constatare, cei care-si inseala in mod constant partenerele, sunt firi..complexate ce vor confirmari ale barbatiei, nicidecum "masculi feroce".Cred ca fidelitatea nefortata, nu tzine neaparat de respect cat de..egoism: cei care nu inseala se considera superiori si nu se ofera oricui, oricum. Ce parere aveti? Subscrieti?
Raspunsuri
Elise spune:
eu cred ca riscul cel mai mare e atunci cind nu s-a "copt" dumnealui suficient: cred ca fiecare barbat are nevoie de o perioada de experimentari.
Altfel va descoperi, cu stupoare, pe la 40 de ani, ca exista si alte funduri pe pamint in afara de cel al sotiei!! 
Elise
forte spune:
quote:
Initial creeata de delfinasul
Cred ca fidelitatea nefortata, nu tzine neaparat de respect cat de..egoism: cei care nu inseala se considera superiori si nu se ofera oricui, oricum. Ce parere aveti? Subscrieti?