Ingineri, fosti, viitori..:) (2)
Raspunsuri - Pagina 9
b_irina_c spune:
linusa . Felicitari pt ambitie .
Eu ma gandesc ca poate daca da caldura scap si eu de geaca si bocanci . Sa ma mai "elegantez putin" si daca ma mobilizez cum trebuie poate dau si eu macar cu un rimel si un ruj ceva . Cat despre bigudiuri pe mine m-a mancat stiti voi unde si m-am facut permanent acum vreo 3 ani si a rezultat una bucata oaie creata . Asa mi-a trebuit daca nu am testat intai .
Ioana odihneste-te si ai grija de tine, acum bb e pe primul plan, asa ca mai usor cu munca .
Irina si Vladut (26.08.2005)
Poze
Otiliav spune:
Bine v-am gasit!
Si eu sunt inginer structurist, am terminat UTCB . Nu pare o profesie feminina, dar cel mai important este sa-mi placa mie. Eu am intrat la Matematica la Universitate si la Constructii Civile si am ales varianata a doua si nu-mi pare rau deloc pana acum!
Ioana, ce mamica tanara, ai grija de bebe!
Otilia si Ana Maria (18.12.2004)
monagan spune:
salutari inginerilor.
N-am apucat sa mai intru ca am fost tare ocupata (ca inginerii nu?). Tre sa preiau tot compartimentul, ca iubita mea colega tre sa nasca in mai si imi raman mie toate pe cap, asa ca ma pregatesc de acum.
Bine ai venit la noi ing. structurist Otilia si te asteptam sa ne povestesti despre tine.
mate spune:
Salutareuite acum am vazut si eu subektul asta...sa ma prezint,una bucata injiner chimist,terminat la Bucuresti in Politehnica in'98.Asaaa,pai sa va mai pove despre mine,am emigrat in tara asta minunata acum patru ani si lucrez cu drag si spor tot ca injiner la o firma de lacuri si vopsele.Nu facem si noi o listuta cu inginerii nostri,sa vedem cati sintem?
hai ca mai vin...
Oana,mamica lu' Iepurici Alerg P'Aici(27 Nov 2004)
Christinel
New Zealand
Osama
Cine da din coate...departe ajunge...
KUKI spune:
Bun venit inginer Otilia si inginer Mate.
Chiar ar trebui facuta o listuta.
Ce bine e sa fii un inginer liber sambata, am dormit si eu pana la 9, caci in rest suna ceasul la 5.30