casca pentru suvite

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns michelle7 spune:

Eu am parul ff. lung, sa renunt la casca? Mi-am mai luat tot de la Palette inainte de Revelion un pachet pt. suvite dar cu un aplicator cu periuta - ME3+ e numarul; nu l-am folosit pt. ca sistemul mi s-a parut mult prea dificil, eu sunt satena acum si suvitele le vreau blond f. deschis; imi era frica sa nu ies cu pete, sa nu le fac egale, etc.
Daca casca nu se recomanda la par lung, sa incerc cu aplicatorul de la Palette, l-a mai folosit cineva?? E greu sa te faci cu el (mi se pare f. greu, dar poate e doar o impresie)?? E bun pt. par f. lung?

Gina draga. Parul lung creste in 7 (SAPTE) ani. Tu esti dispusa sa strici intr-o zi asta facand experimente???? Am avut de reparat multe capete cu experimente facute la domiciliu,si din experienta mea iti spun ca suvitele facute acasa se vad de la o posta ca sunt lucrare de amator , si ti-o spun asta ca femeie nu ca si coafeza.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns giulianne spune:

Gina,ce culoare ai acum la par.Esti vopsita?Nu cunosti pe nimeni la coafor,sa-ti comande o casca?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns giulianne spune:

Dar daca ai parul f.f. lung nici nu o sa te descurci cu ea.Vezi ca nu-i joaca.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ana-Maria21 spune:

Ica1975 din pacate am luat casca din Romania dar sper sa gasesc si aici nu se poate sa nu gasesc.Mi se pare cam greu sa folosesti casca pt par ff lung pt ca te chinui.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns angy11 spune:

ma bag si eu in subiect,sora mea e coafeza si muuulti ani nu-mi mai face suvite cu casca ci cu foile de aluminiu,sunt multumita de ele,avand in vedere ca ma face sora-mea si comentez non stop,pt. mine casca era un supliciu.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns inaioana spune: