rinoplastia

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns olim spune:

Si eu cred ca merita facuta o astfel de operatie. la fel ca oricare operatie care te ajuta sa te simti mai bine si sa pierzi unele complexe.
Insa sa cauta un medic bun si o clinica care este legala, ca mai sunt si clinici si medici fantoma, care opereaza nici te miri unde.
Multa bafta.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roz6 spune:

Fiecare doctor are stilul lui de a remodela nasul. Ia cat mai multe informatii inainte de a te hotara la ce medic vrei sa te operezi.
Bafta multa!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miria_cristina spune:

Am Auzit de Dr, Anghel ca este bun. Lucra si la un cabinet particular, undeva prin piata Alba Iulia, acum cativa ani si cu sotia, care-i tot medic.Intereseaza-te mai in detaliu si spune-ne si noua.

Cristina si Damiana (5 nov 2004) http://photos.yahoo.com/miria_cristina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns eli05 spune:

Il cunosc foarte bine pe dr. Anghel.Sora mea i-a tinut contabilitatea la cabinetul particular.Acum astept sa vina colega mea la serviciu sa vad cum a iesit.
Mi-a zis la tel ca e foarte vanata si ca nu a durut-o deloc.A stat 6 zile in spital(de Craciun).Va dati seama cat de mult si-a dorit sa-si faca operatia,daca a preferat da faca Craciunul in spital,desi avea un sot si un copil.
Eu mai am o problema:port ochelari si am inteles ca 6 saptamani nu-i mai poti sprijini pe nas.Probabil ca va trebui mai intai sa-mi pun lentile de contact.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dulcetica spune:

Merita!Un nas urit induce complexe.Niciodata o femeie frumoasa n-a avut ceva de pierdut.Eu nu am un nas absolut superb, dar n-are nimic in neregula ,asa ca nu e cazul!Mi-ar fi teama sa fac o operatie estetica in general!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Amalita spune: