Eco morfologica la Medlife :(

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Punktulet spune:

Buna,
Magnetism79: Nu mi-a facut nici un fel de masuratori..sau cel putin mie nu mi-a explicat nimik . M-ai intrebat ce varsta am...in aprilie fac 23 de ani !

PS: Multumesc mult pentru raspuns!!

Multi pupici pentru bebici si mamici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Magnetism79 spune:

quote:
Originally posted by Punktulet

Buna,
Magnetism79: Nu mi-a facut nici un fel de masuratori..sau cel putin mie nu mi-a explicat nimik . M-ai intrebat ce varsta am...in aprilie fac 23 de ani !

PS: Multumesc mult pentru raspuns!!

Multi pupici pentru bebici si mamici

adynyx :)


Punktulet dragut este adevarat ca tu ai varsta mult prea mica pentru ca bebe sa aiba ceva, o malformatie dar orice doctor la eco iti masora translucenta nucala, osul nazal si maxilarul, eu stiu lucrurile astea pt ca sunt tot medic si mi-a masurat aceste valori de la 13 s si 3 zile , poate iti va face macar o eceo morfo la 20 -22 sapt ma gandesc , cine e medicul il cunosc? scuza-ma cred ca ai mentionat ceva de numele medicilui dar am uitat.
Pupici
P>S> daca vrei la doct Radulescu suna la Medlife si cere la el sa-ti faci o programare sau il mai gasesti la Filantropia , poti suna si acolo asist sunt f. dragute si ua si acolo Eco, iti poti face o programare si acolo.
Pupici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorich spune:

Magnetism, buna!
Ce faci? Ai primit PM de la mine?
Eu saptamana asta voi ajunge la dl. dr. Radulescu si am maaaari emotii cu ficare zi cu care ma apropii de 31. Sper sa fie bine bibicu'
Te pup, o zi buna si te mai astept la mai-iunie!

Lori 22+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Magnetism79 spune:

quote:
Originally posted by Lorich

Magnetism, buna!
Ce faci? Ai primit PM de la mine?
Eu saptamana asta voi ajunge la dl. dr. Radulescu si am maaaari emotii cu ficare zi cu care ma apropii de 31. Sper sa fie bine bibicu'