Copilasi de august-septembrie 2003 (64)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns tigresa spune:

Hii...nu mai ziceti de pasari si de gripa, ca incep si eu sa ma panichez. Adevarul este ca pana acum nu m-am sinchisit deloc ce mancam, daca vine de la un animal cu pene sau fara pene. Am zis ca e de gluma. Dar din ce vad la TV, de acum tb. sa fim mai vigilenti.
Urmeaza acum sa facem toti 3 vaccinul antigripal.

Horia nu prea are tangenta cu pasarile, desi stam la curte (noi oricum nu avem, dar sunt vecini care au). La Zoo a fost acum vreo 2 saptamani, pasarile sunt departe de gard, nu prea ai cum sa le atingi.

Ca tot veni vorba de circ, azi am cautat pe net spectacolele de la Tandarica. Vreau sa-l duc pe copil la teatru, dom'le . Daca mai sunt amatori, spuneti-mi, poate ne gandim la o strategie de grup. In general spectacolele sunt cam pe la 10-11 dimineata.

Dana_ene: nu m-am gandit pana acum ca ar fi vreun pericol la circ. Te referi la pasarile din spectacol??? Pai alegem unul fara pasari...poa' sa fie doar cu tigrii...noi nu ne suparam.

Reby : ma bucur ca sunteti bine.

Sasha: stii proverbul "paza buna trece primejdia rea"...asa ca nu esti deloc "nebuna", mai ales ca e vorba de copil. Dar la gradinita, apropos' ce le da sa manance???

O seara buna tuturor!!! Pupici.

Tigresa si tigrisorul Horia
http://horia.photoart.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tigresa spune:

Flori...acum am vazut si pozele noi!!!
Frumosi flacai mai ai...sa creasca mari si voinici, si sa o pazeasca pe surioara!!!!!! Poti sa fii linistita acum, ca Alex e in siguranta.

Tigresa si tigrisorul Horia
http://horia.photoart.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roisin spune:

Am revenit si noi, dupa doua saptamani de alergatura si agitatie. Am fost de doua ori la munte si dupa fiecare repriza am avut cate o nunta, ultima ieri si chiar in familie (fratele sotului meu).