Comentarii

Comentarii | Autor: gangurici_licurici

Link direct la acest mesaj

Am facut si eu prima comanda la Buburuza.com. In primul rand pentru ca mi se pare foarte frumoasa ideea de a dona tot profitul in scopuri caritabile. Ce sa spun, per total am fost destul de multumita, dar...
In primul rand lucrurile bune: mi s-a raspuns repede la comanda, doamna cu care am vorbit la tf. pentru confirmarea comenzii a fost foarte draguta.
Ce m-a nemultumit: in primul rand ma interesa cat ma costa transportul, iar la telefon mi s-a spus ca va fi in jur de 50.000 lei. Am platit 100.000 lei. Apoi comandasem un puzzle din lemn, am fost sunata sa fiu anuntata ca modelul cerut nu este pe stoc, am spus ca nu ma deranjeaza, nu tineam neaparat la el, asa ca am cerut unul la pret similar, dar sa fie mai colorat. Am primit un purcelus, simpatic altfel, dar alb-negru, nu exact ce as numi eu colorat.
SI, nu in ultimul rand, la momentul cand am facut eu comanda (pentru ca azi nu am mai vazut anuntul respectiv) pe prima pagina a site-ului era anuntat ca la fiecare comanda primesc si revista Mami, asa ca nu mi-am luat-o in ideea ca oricum o primesc. Ei bine, nu era in pachet.
Cam asta a fost experienta mea cu Buburuza.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Buburuza-shop spune:

Draga gangurici_licurici, nemultumirile tale sunt in mare parte fondate. Fara a incerca sa scuz actiunile noaste, am sa incerc doar sa le explic:
Puzzle-ul a devenit alb-negru in loc de color deoarece exact in drum spre furnizorul respectiv (Pontis in speta) a avut loc accidentul de masina despre care probabil ati aflat din anuntul pe magazin. Pentru a onora totusi comanda la timp am adaugat comenzii singurul purcelus care mai exista pe stoc. Purcelus care, din pacate, era alb-negru. Tot din pacate, acel purcelus a costat mai mult decat puzzle-ul din comanda initiala (datorita numarului de piese). Din acest motiv, factura fiscala emisa pe comanda a fost putintel mai mare decat valoarea initiala. Costul transportului a fost de aproximativ 63.000 (in lei vechi), dar cumulat cu diferenta de pret a dus la cei 100.000 lei platiti in plus fata de comanda initiala.
E drept, un telefon explicativ ar fi fost bine-venit din partea noastra, dar volumul de munca in perioada respectiva a fost incredibil, in conditiile in care cu o singura masina incercam sa rezolvam atat furnizorii cat si clientii.
Revista Mami promitem sa o primesti in cel mai scurt timp. La momentul comenzii deja epuizaseram stocul, de aceea nu se regasea in pachet.

Cu scuzele de rigoare si cu speranta ca te vom mai regasi printre clientii nostri fideli...

Buburuza


Buburuza - magazin inteligent pentru copii si mamici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gangurici_licurici spune:

In primul rand multumesc pentru raspuns- apreciez faptul ca cineva se ocupa de aceste probleme. Imi amintesc de problema cu accidentul, dar pentru ca nu prea stiu cum sunt organizate lucrurile am fost convinsa ca e vorba de o masina care face partea de curierat rapid. Mi s-au lamurit si toate nelamuririle-asta este, se mai intampla si sa ai ghinion.
Multumesc.

Mergi la inceput