Nemultumire !!!

Nemultumire !!! | Autor: Tonnia

Link direct la acest mesaj

Sunt extrem de nemultumita de serviciile dvs!

M-a sunat un reprezentant al firmei si m-a anuntat sec ca, fiind prea mare comanda, trebuie sa platesc un avans dce 30%. Mi se pare aberant pentru ca:

1. riscul trebuie sa apartina comerciantului, nu cumparatorului, orice activitate de comert implica un minim risc, acest aspect tine de esenta oricarei vanzari;
2. fusesem anuntata prin e-mail ca plata e la livrare;
3 era o comanda extrem de serioasa
4. nici un alt site nu pretinde avans.
5 nu mi-ati precizat o astfel de condtie inainte
6. comanda era de 10 milioane...Sa fim seriosi!
7. daca mi-ar fi urmarit cineva postarile, ar fi observat ca sunt extrem de preocupata de comanda (asta in legatura cu punctul 3)

Culmea e ca tocmai vroiam sa mai cumpar fel de fel de lucruri in acest sistem, de la dvs.
Noroc ca nu sunt lipsita de alternative!

Comanda e anulata, dupa cum ati aflat!
Sunteti prompti cu acele comenzi de 500.000. E de ras!

La revedere!




Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns joxy spune:

parere personala...

Eu mi-am cumparat pc-ul de la un e-magazin si am platiti un avans de 60% inainte de livrare, restul la livrare.
A 2-a oara cand am cumparat de valoare mai mare (peste 1 an) nu a mai fost nevoie de avans.. fiind deja client veki cu multe comenzi la activ si de incredere.

Tine de "politica firmei". Daca tot vrei sa cumperi.. ce te deranjeaza sa dai avans 30% ?

Cu respect,
G.

Suntem urate... si ne tarim!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Tonnia spune:

Ma deranjeaza pentru ca nu a fost vorrba de nici un avans! Dimpotriva, dupa lansarea comenzii mi-au trimis e-mail in care se preciza din nou ca plata este la livrare. Numai telefonic mi-au spus altceva.
Ma deranjeaza ca principiu, nu se poate sa desfasori o activitate de comert si sa nu-ti asumi un minim risc, sa nu ai curaj sa comanzi un patut de 5 milioane, decat cu avans!DE ce sa mi-l asum eu? Am si eu riscurile mele, legate de viciile lucrului cumparat!
Celelalte site-uri nu vor asa ceva!
In fine...asta-i treaba!



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Tonnia spune:

Si inca ceva, toata lumea stie cine-i unicul importator al patuturilor marca respectiva, importator care are de asemenea e-magazin si nu solicita nici un avans.Eu am gandit ca e mai frumos sa comand "de la ai nostri"...

Si o ultima chestie, dupa care nu mai discut intrucat fiecare cu parerea lui, eu nu accept sa se schimbe conditiile vanzarii-cumpararii in timp ce operatiunea este in desfasurare! Si cu asta...basta!


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Tonnia ai dreptate. Exista inca lipsa de experienta pe partea aceasta. Fiind la inceput de drum oamenii fiind noi unii mai priceputi altii mai incepatori apar inerent si astfel de cum sa le spunem dezacorduri. Principial discutand insa daca eu as fi in locul tau probabil m-ar interesa daca obtin exact ceea ce doresc, daca ceea ce obtin satisface exact ceea ce m-am asteptat sa satisfaca si daca pretul este cel care satisface in cea ma buna masura cerinta mea. La urma urmei banii sunt ai tai.
Partea de avans este si din considerent de seriozitate a comenzii. Nimeni nu are de unde sa stie asta pune-te si tu in locul b[...].com Desigur asta nu are de ce sa te intereseze asa si este normal am incercat doar sa iti sugerez si partea cealalta a balantei. Eu cred ca poti sa mergi pe drumul ales pentru ca la urma urmei punctul final chiar conteaza.

In final tin sa iti multumesc pentru reclamatie pentru simplul motiv ca astfel se pot vedea si corecta neajunsurile care apar.

Marius Pernes
home page - www.marius.rdsor.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Buburuza-shop spune:

As dori sa fac unele precizari:
- mail-ul pe care l-ati primit este un mail automat de sistem, in care vi se multumeste pt. alegerea facuta si sintetizeaza coordonatele comenzii: valoarea acesteia, precum si metoda de plata pe care DVS. ati ales-o. Deci Plata la livrare este metoda pe care ati ales-o ca optiune de plata. E adevarat ca nu exista optiunea Plata cu x% in avans.
- achitarea unui avans nu presupunea nici un efort din partea dvs. ci mai degraba o dovada in plus ca aceasta comanda este intr-adevar FERMA. Asa cum vi s-a precizat si la telefon, delegatul nostru s-ar fi deplasat la adresa indicata, iar pt. suma achitata vi se elibera factura si chitanta. De asemenea, nu prezenta nici un risc. Produsele comercializate de noi sunt insotite de certificate de garantie, iar in cazul in care erati nemultumita de calitatea acestuia ati fi primit contravaloarea avansului inapoi.
- nu suntem singurii care practica aceasta metoda. Si cu atat mai mult cu cat sunteti membra a comunitatii DC si poate ati urmarit unele posturi de aici de pe forum, ar fi trebuit sa intelegeti ca nici Buburuza nu-si poate asuma riscuri prea mari in unele situatii.
- la Buburuza nu tratam clientii functie de valoarea comenzii. Pt. noi o comanda e o comanda, fie ca e de 300.000, de 500.000 sau de 10 milioane. Iar aceasta nu era prima comanda de 10 milioane astfel incat sa fi intrat in panica si sa fi reactionat in consecinta. Este insa prima comanda de 10 milioane la care s-a reactionat astfel in momentul in care s-a cerut avansul cu pricina.

Cu regretul ca nu v-ati regasit printre clientii multumiti ai Buburezei si in speranta ca, analizand la rece, veti intelege si punctul nostru de vedere...

Va multumim si va mai asteptam la cumparaturi!

Buburuza - magazin inteligent pentru copii si mamici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Tonnia spune:

Lucrurile sunt foarte simple de fapt: De ce nu afisati pe prima pagina un mesaj de tipul: "peste valoarea de...se percepe avans"?

Concluzia este urmatoarea: cand am lansat comanda intre noi s-a nascut un contract care presupunea obligatia dvs de a-mi livra marfa si a mea de a o plati astfel cum ne-am inteles. Nu eu sunt cea care nu mi-am respectat obigatiie ce-mi incumbau!

Nu incercati sa-mi gasiti mie vreo vina, sa ma culpabilizati aiurea! Nu am intrat in panica, m-am enervat, e o nuanta! Nu inseamna ca nu stiu ce inseamna plata unui avans, tocmai ce am comandat mobilier cu plata unui avans de 40% dar am stiut de la inceput care sunt conditiile.

Si gata ca mai am si altceva de facut!
Si sincer, acum ca a mai trecut o zi, nici nu stiu de ce m-am suparat, nu in sensul ca nu aveam motiv, dar e o concurenta in piata asta ca nu merita sa-mi pierd nici 5 minute sa conving ca eu -client am dreptate.
La revedere!

PS.A inceput sa-mi placa sa ma moderati!


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bibi spune:

N-am mai postat de ceva vreme pe DC, dar astazi, cu toata parerea de rau, n-am putut sa ma abtin, asa ca m-am logat din nou ca sa spun cat pot eu de frumos si decent ca acest magazin virtual sucks.

Cand nu poti sa onorezi o comanda, din varii motive (fie ca a demisionat soferica, fie ca s-a rasturnat cu masina si a facut buba), pui mana pe telefon si-l anunti pe imbecilul ala care asteapta ca prosu`,cu banii in mana, comanda!!!!

Bibi si David (08.07.2003)
http://community.webshots.com/user/bgoran

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns desprecopii spune:

Bibi,

Ai foarte multa dreptate. noi am incercat sa anuntam pe toata lumea ca avem probleme de livrare. Din cate am inteles de la Betty ea a sunat la tine de mai multe ori si nu ai raspuns.

Revenind la problemele de livrare as dori sa impartasesc cu voi din incidentul nefericit care a avut loc saptamana trecuta: unul din soferii nostri a avut un accident major si a facut una din masinile firmei praf! Se pare ca nu a fost vina lui mai ales ca celalalt sofer a fugit de la locul accidentului. Nu cautam scuze dar din pacate asta este situatia! Facem livrarea cu o singura masina si suntem in cautare de un sofer nou.

Ne cerem scuze pentru toate problemele creeate si speram sa ne revenim cat mai repede!

Florin (desprecopii.com)



Desprecopii.com - Asa se naste o mare iubire.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tumpi spune:

Intervin si eu in discutie.
Una la mana B......com este la inceput si trebuie sa apreciem eforturile pe care le face, a doua la mana mi se pare normal ca la o c-da mai mare de.....mil sa se ceara un avans.Da ,e edevarat ca ar fi trebuit stipulat undeva aceste pc(acici greseala lor),dar eu zic ca am putea fi mai maleabili.
Si eu am comandat de la ei si am avut o "mica" intarziere de o sapt din cauza unui amarat de latisor de suzeta,dar ce puteam face?Timpul uneori nu-mi permite sa alerg prin magazine,asa ca nu am comentat.Plus ca am comandat o lotiune si am primit o crema,dar las ca e buna si asta.
Concluzia: are multe de invatat si cum bine stim din greseli se invata, eu zic ca am putea da o mana de ajutor buburuzei ca sa meraga treburile mai bine.


A sti, a putea sa te opresti exact unde trebuie, iata marea putere in arta, ca si in viata!" - Al.Vlahuta

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lauricipani spune:

N-am cumparat dar sunt sigura ca la un moment dat o sa o fac pentru ca-mi suntetzi tare dragi, nu ma pot lipsi de DC nici macar o zi, chiar daca nu postez mereu.
Important aici este ca Tonnia are dreptate: n-are nici o legatura tragicul accident (de care sigur ne pare tare rau) cu ce a patzit ea. Eu fac comert de muuulti ani si stiu ca nu trebuie sa schimb sub nici o forma conditiile contractuale chiar daca pierd. Sorry, dar are dreptate!
Cu multa consideratie va salut!!!


"Rau e sa dai gres dar mai rau e sa nu fi incercat sa faci ceva. Pe lumea asta, nu obtii nimic fara efort."
-Theodore Roosevelt

laurici

Mergi la inceput