Psihologie-Facultate sau masterat??????
Cind am terminat liceul, pentru ca era moda si au insistat parintii am "dat" la Stiinte Economice.In anul II am vrut sa ma reprofilez, insa mama, iar mama a spus :Vrei sa nu termini nici una?
Si uite asa muncesc cu sirg si fara nici o placere si cu regrete eterne zilnic.Asa ca m-am hotarit, e ultima sansa - am 32 de ani+5 de facultate=37, s-ar putea!
Ce spuneti?(este vorba de psihologie)
As putea sa fac doar un masterat?Din punct de vedere al pregatirii nu cred ca ar fi suficient, dar as putea profesa?
Multumesc, ina C
Raspunsuri
Tzuni spune:
Da, mai bine masteratul decat facultatea. Dupa ce-ti iei masterul trebuie sa mai dai niste examene pana sa poti profesa. Eu, bleaga, am dat admitere la facultate, nu conta ca mai am studii superioare, ca am o varsta, ca TREBUIE sa lucrez ca sa am bani sa ma intretin, profesorii cereau frecventa obligatorie. Dupa un semestru si jumatate am abandonat pt ca nu ma primeau in examen pe motiv ca "nu aveam frecventa". Incercam sa explic ca, desi e fac. de stat o platesc (pt ca numai prima fac. e gratuita) si ca sa pot s-o platesc trebuie sa muncesc, ca doar nu ma intretine mama la 30 de ani! Degeaba!
Asa ca, mai bine masteratul! Bafta!
mamica dulce spune:
daca se poate,sigur,opteaza pentru masterat.
Insa se pare ca eu sunt in urma rau de totPe vremea mea faceai o fac si apoi puteai sa faci masteratul,in domeniul respectiv,inca 2 ani,in ideea sa aprofundezi si sa dezvolti ce ai invatat in fac.
Acum se poate face masterat in ce vrei,chiar daca nu are legatura cu facultatea absolvita?Ce chestie..