BUBURUZA NESERIOASA???

BUBURUZA NESERIOASA??? | Autor: Giana

Link direct la acest mesaj

Am facut o comanda la magazinul virtual "Buburuza.com" printre care am luat si o pompa manuala de san marca "Farlin".Am primit-o cu defect si am sunat la numarul pe care l-am gasit in pagiana magazinului dar fara succes.Mi-a raspuns o doamna care nu stia nici dansa cum sa procedeze si in cele din urma mi-a spus sa o trimit pe adresa firmei urmand sa-mi fie schimbata.

Am asteptat sa-mi ceara niste date...macar un nume,ceva dar nimic!!!Nici un numar de telefon nu mi s-a cerut ceea ce m-a facut sa devin foarte scceptica in ceea ce priveste rezolvarea problemei mele.

Eu cred ca acesti oameni nu stiu sa faca comert,nu au grije de clientii lor.

Asi vrea sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva sau daca am eu ghinion?Cu cine mai pot lua legatura?Sunt foarte pornita pe acesti oameni care isi bat joc de noi si care ne trateaza cu indiferenta dupa ce isi vad banii.


http://photos.yahoo.com/gianadedu

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns desprecopii spune:

Draga Giana,

Ne pare rau ca te-ai suparat pe noi. Inainte sa-ti raspund pot sa te asigur ca problema ta va fi tratata cu multa seriozitate si pompa cu pricina va fi inlocuita.

Iar acum cateva raspunsuri:
- nu vreau sa iau aparare echipei Buburuza dar este prima oara cand primim ceva defect de la furnizorul respectiv. La buburuza.com avem si o angajata noua si s-ar putea sa fi vorbit cu ea.
- datele personale si adresa nu ti-au fost cerute din simplu fapt ca acestea erau cunoscute. Toti cei care fac comanda la buburuza.com sunt salvati intr-o baza de date impreuna cu toate informatiile necesare. Este relativ simplu sa stim cine a comandat pompe de san Farlin in ultima vreme.
- faptul ca nu stim sa facem comert este adevarat! Magazinul buburuza.com este deschis doar de cateva luni si facem eforturi deosebite sa "invatam" acest tip de comert! Ceea ce insa nu este adevarat este ca tratam clientii cu indiferenta. Pentru noi satisfactia clientilor este cel mai important aspect.

Inchei prin a spune: Critica si urecheala ta este bine venita si promitem sa invatam din ea! In ceea ce priveste pompa stricata te asiguram ca vei primi una noua in cel mai scurt timp posibil!

Cu stima,
desprecopii.com

P.S. Echipa buburuza.com te va contacta luni dimineata! Speram sa se rezolve cat mai repede si daca esti multumita speram sa revii si cu aprecieri pozitive!



Desprecopii.com - Asa se naste o mare iubire.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns desprecopii spune:

Tocmai am sculat-o din somn pe sefa echipei buburuza.com care mi-a confirmat ca pompa cu pricina este deja comandata si urmeaza sa o primesti foarte curand!



Desprecopii.com - Asa se naste o mare iubire.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Buburuza-shop spune:

Intr-adevar, pompa de san manuala de la Farlin a fost comandata imediat dupa convorbirea telefonica avuta cu dvs. Asteptam doar sa o returnati pe cea defecta pt. a putea face returul. Gratie datelor pe care trebuie sa le introduceti la plasarea unei comenzi, putem identifica in orice moment un client si comenzile acestuia, de aceea nu cerem intotdeauna f. multe detalii la telefon, daca acestea ne sunt deja cunoscute.
Ne cerem scuze pentru neintelegere si speram sa ramaneti totusi o clienta fidela a Buburuzei norocoase.

www.buburuza.com" target="_blank"> Buburuza - magazin inteligent pentru copii si mamici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Giana spune:

Va multumesc ca mi-ati raspuns si ca faceti tot posibilul pentru a-mi rezolva problema.Imi car scuze pentru .cred ca am cam exagerat.

Eu luni am sa trimit pompa defecta dar va rog sa-mi spuneti adresa exacta pentru ca nu o mai am.

Daca s-ar putera asi dori ca noua pompa sa nu mai fie marca FARLIN,ci CHICCO.Mai exact cea la pretul de 73,32 lei.Si sa platesc la ridicarea coletului diferenta de bani.Asta numai daca se poate.

In orice caz,nu ma supar daca inainte de a mi-o trimite o verificati desfacand cutia.Oricum nu e sigilata!

Va multumesc inca odata si astept un eventual telefon daca e cazul.



http://photos.yahoo.com/gianadedu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Giana spune:

Se poate sa-mi dat adresa exacta? Nu am primit nici un raspuns inca...


Giana33+

http://photos.yahoo.com/gianadedu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Freia spune:

quote:
Originally posted by desprecopii

Draga Giana,


P.S. Echipa buburuza.com te va contacta luni dimineata! Speram sa se rezolve cat mai repede si daca esti multumita speram sa revii si cu aprecieri pozitive!



Desprecopii.com - Asa se naste o mare iubire.



Giana, uite in paragraful de mai sus s-a spus ca Luni vei fi contactata pt rezolvarea detaliata a problemei.



Freia si Alexa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Buburuza-shop spune:

Draga Georgiana

Ti-am trimis ieri pe PM adresa la care poti returna pachetul. De asemenea iti spuneam ca nu e nici o problema, iti vom livra Chicco in loc de Farlin.

Te-am sunat in dimineata asta dar mi-a spus sotul ca esti cu bebe mic la vaccin . Vom reveni cu un telefon pt. alte detalii.

Buburuza - magazin inteligent pentru copii si mamici

Mergi la inceput