Mamici/tatici din Timisoara (10)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Doris-Alina spune:

Zoe, multumesc pentru urari si ma bucur mult ca ai revenit printre noi...
Giulia, la botul calului, iti convine la Garleanu? D-na doctor este clienta mea, dotari super...
Am gasit pantalonii aia azi si eu, bey, dar voi nu mi-ati zis ca aia nu sunt pantaloni, e sac, mat de carnati...
Anda, mersi mult de urari, tot binele din lume si pentru voi...
Miro, azi am sarbatorit numai cu familia, eu, Radu, buni si strabunica, nasii, matusa...am fost in Unirii, Ines a primit multe cadouri, nici nu mai stie cu care sa se joace...
Danitin, eu nu sunt medic, nu stiu ce sa-ti spun, dar eu sunt unul din acele cazuri care m-am confruntat cu febra chiar 39,ceva, la fiecare dinte iesit.
Daca esti sigura ca nu are rosu in gat, e ok, daca nu esti sigura, cere sa ii faca un exudat faringian, si examen de urina ca sa excluzi o infectie urinara, pe care fetitele o cam fac...
Ai grija cu Nurofenul, daca mananca e ok, daca nu, nu-i mai da ca ataca stomacelul...treci pe supozitoare cu novocalmin, sau picaturile noastre magnifice care ne scapa de febra pe durata lunga, NEVRALGIN!

Doris si printesa mea, Ines

Poze cu micuta Ines:
http://community.webshots.com/user/ines_andrada

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oanamc spune:

Salutare, fetele!!!!
Multi,multi ani cu bucurii si fericire pentru micuta Ines.Doris, sa-ti traiasca printesa!
Regret ca nu am ajuns la intalneala de vineri, dar au aparut in vizita niste rude care nu au venit la botez si nu puteam sa ma fac disparuta.Asta e!Ramane sa va cunosc alta data!M-am uitat la pozicile de la intalnire si mi-au placut foarte mult.

Letitia imi ocupa absolut tot timpul, mai ales ca acum nu mai doarme atat si printesa trebuie distrata.Cantam, dansam, ne jucam si uitam de toate din jurul nostru.