ANALIZA BHCG
Are cineva mai multe detalii despre acest tip de analiza? Trebuie s-o repet la interval de 48 de ore
Multumesc
28-Iasi
Raspunsuri
mariamunteanu spune:
Ce vrei sa stii ? Este o analiza de sange prin care se verifica nivelul asa-zisului "hormon de sarcina". Nivelul beta-HCG creste de la o zi la alta, iar faptul ca trebuie s-o repeti inseamna ca dr. vrea sa vada cum evolueaza sarcina ta si, eventual, ce varsta are.
Nu sunt medic si nu pot intra in detalii, dar am facut si eu aceasta analiza - repetata de 3 ori la interval de 1 saptamana.
Maria
GABY PLESU spune:
Multumesc mult Maria!
La mine n-a vazut embrionul la ecografia intravaginala, desi din calcule iese ca sunt in 6 sapt. Abia astept ziua de vineri s-o repet, sunt cam ingrijorata
6+
28-Iasi
ana maria spune:
Este o analiza de sange si cand vei primi rezultatul vei vedea pntru ce saptamana a sarcinii corespunde nhivelul tau de BHcg. Si eu am repetat in 48 de ore si a crescut de 3 ori (de la 25 la 75). Bafta!!!
Ana Maria si bebe Victor Stefan
(15 12 2004)
Succes si s-auzim numai de bine!!!
mariamunteanu spune:
Gabi, si eu din acelasi motiv am facut analiza in mod repetat. E bine sa o faci, te vei lamuri.
La mine a iesit mare concentratia, dar embrionul era prea mic fata de cum ar fi trebuit sa fie conform analizei. Jale mare timp de 2 sapt.! Iti doresc sa fie la fel de "grav" - am gemeni
.
Multa bafta !
Maria sapt.34+
Laura_72819 spune:
care a fost valoarea si ziua ciclului?
la mine in ziua 29 betaHCG=230, dupa 48 ore=396
GABY PLESU spune:
Va multumesc tuturor ptr. raspunsuri
Azi am repetat analiza si la pranz ma duc dupa rezultate. Ptr. prima data azi m-au apucat greturile
Va pup si revin la pranz cu rezultatul
6+
28-Iasi
GABY PLESU spune:
Revin cu datele
prima valoare: - 2.9140
a doaua valoare : - 9.302
UM 28.02
Maria felicitari ptr. BB-ii tai. Mai ai putin si.. 

Sa auzim numai de bine.
Va pup
28-Iasi
mariamunteanu spune: