Contabili sunt pe forum?

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns syd spune:

Si eu ma gandeam sa fac niste cursuri de contabilitate,sa incep ca ajutor .Nu prea mi-ar placea meseria dar e un serviciu sigur,se cauta peste tot si e bine platit.Poate e bine pt inceput.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinkav spune:

Buna!
Sunt si eu o contabila in devenire, mai precis sunt studenta la Ase/Contabilitate si am facut cursuri de conta, acum am 3 firme la care tin cantabilitate(desigur care au CA<50.000 euro).
Vroiam sa va intreb, daca stiti ceva de cum e posibil sa trimit toate declaratiile lunare/trimestriale prin internet. Am inteles ca s-a creat asa posibilitate. Poate stiti ceva?


Alina si Alex Andrei(22 noiembrie 2003)
poze cu Alex

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns FELIS spune:

quote:
Originally posted by adi2003

Statele de salarii de la orice firma,indiferent de nr. sau de salariati, se pot depune trimestrial?
Eu pana acum am depus luna de luna statele si n-a comentat nimeni nimic. (doar daca nu aveam la ele copii dupa OP)



Da... indiferent de nr de salariati, statele se pot depune trimestrial. Nu va opreste nimeni sa le depuneti lunar, dar de ce sa stati le cozi de 3 ori, cand puteti sta o singura data?...

Felis si Mihai-Cristian (06.12.04)
Albumul lui Mihai

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns FELIS spune:

quote:
Originally posted by alinkav

Buna!
Sunt si eu o contabila in devenire, mai precis sunt studenta la Ase/Contabilitate si am facut cursuri de conta, acum am 3 firme la care tin cantabilitate(desigur care au CA<50.000 euro).
Vroiam sa va intreb, daca stiti ceva de cum e posibil sa trimit toate declaratiile lunare/trimestriale prin internet. Am inteles ca s-a creat asa posibilitate. Poate stiti ceva?


Alina si Alex Andrei(22 noiembrie 2003)
poze cu Alex



Eu deocamdata stiu doar de somaj, pe care il trimit prin internet de 1 an si 2 luni