A nascut cineva in saptamana 33/34 ???

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns teodora racz spune:

Mamagiuliei cum este prietena ta?Si eu am contractii,uneori dureroase alteori nu dar prima data cand le-am avut am intrat in panica;bb.meu are 30 sapt.si deci nu este timpul sa iasa!Cum a inceput la prietena ta si cu ce intensitate?Eu am fost la medic si la eco nu s-a vazut nimic suspect iar dr.mi-a dat sa iau 3Utrogestan/zi si supozitoare cu scobutil si bineinteles multa odihna la pat;au trecut 2 sapt.in care nu m-am putut plange dar ieri am avut din nou contractii si mi-am pus un supozitor si mi-au trecut;burta insa tot mi se intareste mai ales cand ma ridic de pe scaun si cand ma duc la toaleta;ce m-ai sfatui sa fac?are rost sa intru in panica sau nu?
Cu cine va naste prietena ta pt.ca si eu sunt din Oradea si sunt curioasa daca medicul a ingrijit-o bine!Sanatate pt.prietena ta si tine-ne la curent!


Teodora si bb.30sapt

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns martta spune:

Teodora, eu am nascut in sapt. 39, dar am avut o sarcina cu probleme: col scurtat,dar inchis, aproape toata sarcina, iminenta de avort, amenintare de nastere prematura...Contractiile devenisera un lucru normal.Am urmat tratamentul prescris, desi nu-l toleram f.bine.De la Gynipral imi scazuse sub limita tensiunea.Cand l-am sunat pe dr.,mi-a zis ca trebuie sa continui tratamentul pana in sapt.38, chiar daca ma simt rau.Atunci mi s-a parut ciudat...dar acum ii sunt recunoscatoare.Totul a fost bine.Parerea mea e ca trebuie sa-i spui dr. exact ceea ce simti si sa ai incredere in el.Si inca ceva,in ciuda situatiei, eu am stiut intotdeauna ca voi ajunge la termen.Gandeste pozitiv!

Pupici si sarcina usoara in continuare!

Marta

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns szivarvany spune:

Buna dimineata !