Mamici din Constanta (20)
Raspunsuri - Pagina 9
narcisa spune:
Oana, calgel am cumparat si eu anul trecut in Constanta, am folosit si la Patrick si la Vivien, am observat ca ajuta, calmeaza durerea, cel putin asta a fost impresia, Patrick acum citeva luni, tot cu maselute, se trezea noaptea scincind si arata ca-l doare, il dadeam cu Calgel si adormea la loc. La nurofen Patrick mi-a facut alergie, zici ca avea pojar, bubite mici rosii, i-am dat o singura data. In rest nu-mi sunt cunoscute medicamentele. Multa sanatate lui Paul!
Sinzi, aude mai mult germana, mai vorbesc si in romaneste cu el numai eu si ce aude la televizor, oricum intelege si unele cuvinte le foloseste si in romana si in germana. Disociaza limbile, asta e clar, cind vorbersc cu el romaneste raspunde cu da sau nu dupa caz, in germana cu ja sau nein, asta am constatat. Si cuvinte scurte spune in ambele limbi, in rest de groaza ex. il intreb: esti cuminte, raspunde miiiin; sigur? ugu s.a.m.d. In rest are reactii perfect normale, mai am speranta ca la anul in august se duce la gradi, daca pina atunci nu evolueaza substantial, poate se da dupa copii, mai repede. Cum stai cu David la capitolul pampersi, folositi inca la greu? Patrick face din ce in ce mai des pipi la olita, dar cind isi aduce aminte, dimineata, la prinz inainte si dupa somn si seara inainte de culcare, in rest il intreb si zice ca nu face. Ce ma mira e ca totusi constientizeaza ca face pipi, sta pe olita si se concentreaza pina face. Caca face de cele mai multe ori in somn. Vivien sta si ea bine in funduletz, nu stiu ce sa fac, s-o pun la olita!?! o fi prea devreme? mi-e teama ca dupa scurt timp sa nu refuze total, cum am mai auzit in unele cazuri.
Cit despre body-uri si aici unul de la H&M, asa mai bun calitativ, este 5-6 euro asa ca..... da ca si in Ro gasesti si la 2-3 euro da intra la apa dupa 2-3 spalari de groaza.
narcisa
narcisa spune: