hai in cancelarie!

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns kim spune:

Gagigi! Eu una m-am cam saturat de corectat si nu e nimeni pe aici cand intru si eu. Meritam si noi o ora de relaxare (schimb de experienta). Ce ziceti de o pauza - cafeluta din cancelarie - pe chat, la o ora potrivita pt fiecare, ca altfel tare greu ne potrivim la un brainstorming, eu una mai mult timp pierd cautand (daca s-a mai scris ceva interesant, vorba vine, si s-au mai dus cateva ore...).Deci haideti sa ne organizam nitel daca tot ne-am reunit aici la cancelarie. Se fumeaza, se beau cafele, fara restrictii. Propunere de "consiliu" joi 6 ianuariela ora 20 (ora Romaniei, ora DC daca vreti). Cine vine?

KIM

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mik spune:


Ideea cu chat-ul e excelente, numai ca eu nu pot! la ora cu pricina spal, imbrac si hranesc cei 3 pui.



Mik.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Salmida spune:

kim, se poate un pic mai tarziu? Poate atunci reuseste si Mik sä termine treburile ...


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kim spune:

Sa lasam pe sambata ora 22 (la mine ar fi 15h), ce ziceti? ca oricum incepe scoala...
Sau ziceti voi o ora...

pupici

KIM

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kim spune:

sau daca iesiti sambata seara, sa ne intrunim mai repede la 17h?
astept propuneri

KIM

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns orchid spune:

Dragele mele dascalite unde ati disparut?
Mai dati un semn de viata.







Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mik spune:


salut, Orhid !

Mie mi-a fost rusine sa va mai scriu caci nu m-am prezentat pe chat de multa vreme.
In rest, ultima nostimada : joi m-am dus in curs fara sa-mi fi pregatit discursul ! (un coleg avea nevoie sa inversez doua cursuri sa nu mai explice el niste chestii si mi-a spus inainte de a intra in amfiteatru). A fost destul de greu, caci sfertul de ora in care imi pun ideile in ordine si decid cit de detaliat sa vorbesc mi se pare esential. Noroc ca am studenti buni si se prind repede.

Voi ce mai povestiti nou ? O intrebare : corectati tot timpul la fel ? eu imi dau seama ca sunt cu toane : sunt ani in care pun note mici si altele in care sunt mai darnica.


Mik.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marsel spune:

Bine v-am gasit dascalitelor.
Ma alatur si eu clubului, dar tot la " foste ". Predat engleza doi ani,de la clasa a 3 a la a 8 a, acum am trei ore pe saptamana la o gradinita, pushtanii sunt niste scumpei si niste dulcei. Imi plac la nebunie.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kim spune:

Hop si eu, sa va trag de urechi ca ati cam tras chiulu' ... in ultima vreme.

Orchid scumpa, noroc ca ne-ai trezit inainte sa ne stearga subiectul...

Bun venit printre noi, Marsel!

Mik, ma simt si eu cu musca pe caciula la capitolul evaluare, oricat ma stradui tot ma simt subiectiva, totusi ma justific bine in fata elevilor si parintilor (pana acum). Apropo, am sedinta joi... iar ajung seara acasa...

KIM

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lu.more spune:

Fetelor, sa stiti ca sunt alaturi de voi cand sunteti in clasa, in teste si examene, la corectat de perle... Eu nu stiu daca voi mai intra vreodata intr-o sala de clasa, la catedra...

Am gasit ceva dragut care circula prin cancelariile din Franta si am vrut sa va impartasesc si voua. Doar o parte deocamdata, ca nu prea am timp...

MIC DICTIONAR AL PROFESORULUI
(de folosit in sedintele cu parintii sau pentru a completa rubrica "observatii" in carnetele de evaluari)


Nu se mai spune, ci trebuie sa se spuna:

* Un lenes = un elev cu dificultati

* E puturos = manifesta un usor deficit de motivatie, care produce o faza de odihna intelectuala care nu este, probabil, decat temporara

* E foarte lenes = nu prezinta nici o aplecare genetica manifesta pentru munca si se arata refractar la orice inceamna consum de energie

* Scrie cu picioarele = caracteristicile sale genetice il impiedica sa profite de potentialul membrelor superioare

* Nu face nimic = nu gasim nici o urma concreta sau virtuala a activitatii sale, dar se simte vointa de a face bine lucrurile

* E egal cu zero = obiectivele pedagogice sunt inadaptate potentialului sau

* E un tampit = conexiunile la nivel cervical nu functioneaza in totalitate dar un deblocaj iminent incepe sa se faca simtit

* Doarme in clasa = prezinta un oarecare decalaj orar: ceasul lui biologic este probabil reglat dupa ora de vara din emisfera sudica



Va plac?
Mai am...


.................................................................................
Dragii de noi
.................................................................................
« C’est une grande folie que de vouloir être sage tout seul. »
La Rochefoucauld

Mergi la inceput