Inseminare artificiala [IAS] 10

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns annaa spune:

Am facut si analizele din ziua 15-a (14-a zi a fost dumineca) sunt foarte suparata
-FSH -6,92 (ovulatie 4,7-21,5)
-LH -7,67 (ovulatie 14-95,6)
-ESTRADIOL-69,32(ovulatie 312-1828)

Acum un an si ceva cad mi-am facut analizele in ziua 14-a era invers
FSH-era mult mai mic (3,04) si
LH-era in limite normale (36,44).
Ce se intampla oare?
De ce are ESTRADIOLUL si LH valori atat de mici?
Ce inseamna asta?

Ana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns shylili spune:

ana, nu te panica asa!
eu am umblat pe la multi endocrinologi si ginecologi pana am primit cea mai de bun simt explicatie: analizele hormonale( mai putin cele de ziua 3,4-care se pot face pana in ziua 7) sunt relevante doar in cazul unui cm regulat, de 18 zile
pai daac tu ai cm de 35-40 de zile, ovulatia ar trebui sa fie undeva 17-20 si se poate determina prin monitorizare ecografica si apoi sa faci analize de sange
nu te speria, astea arata ca nu ai inca ovulatie, ceea ce e normal, ciclul tau e mai lung dragalaso
nu mai plange, mai bine enerveaza-te pe doctorul care nu ti-a explicat asta
daca te calmezi o sa vezi ca e logic : intai vezi caand e ovulatia si repeta analizele de ziua "14" cand trebuie si ziua "21" la fel
altfel risti ca mine, sa iei hormoni degeaba si sa dai din lac in put pentru ca organismul se revolta daac ii dai medicatie aiurea
te pup si sper sa te ajute "explicatia" pe care ti-am scris-o

lili
Sometimes I lie awake at night, and I ask "Where have I gone wrong?" Then a voice says to me "This is going to take more than one night."

Charles M. Schulz

Mergi la inceput

lilimultumesc de incurajari, intradevar CM la mine este de 35-40zile, si temperatura creste cam in a 25-26zi(cat am luat-o 4luni).
Ce ma ingrijoreaza este schimbarea raporturilor FSH /LH de la ultimele analize (cele din 2003 si 2001 sunt cam la fel adica FSH mic, LH-aproape normal).