Suport tehnic

Suport tehnic | Autor: smillaraaq

Link direct la acest mesaj

Ø Client: "AM pierdut Internetul. Am inchis computerul aseara si cand I-am dat drumul azi, nu mai era. Tocmai am platit 20 $ pe luna asta si l-am si pierdut. Puteti
sa-mi trimiteti altul?"



Ø Client: "Deci asa ma conectez la Internet, da? Suport
Tehnic: "Da."
Client: "Si asta e ultima versiune a Internetului, da?" Suport Tehnic: "Da, da, da?"



Ø Client: "De cate ori va dau telefon pierd legatura cu Internetul!"



Ø Suport Tehnic:"Acum apasati tasta space."
Client: "Tasta Enter?"
Suport Tehnic:"Nu, tasta space. Spatiu"
Client: "Am o tasta enter, sa o combin cu tasta shift?"
Suport Tehnic:"NU, spatiu. Tasta aia lunga
si orizontala."
Client: [sunete confuze]
Suport Tehnic:"Vedeti tastele c,v,b,n si m?"
Client: "Da."
Suport Tehnic:"Chiar sub ele."
Client: "Aha."



Ø Client: "Apas "F" si "8" in acelasi timp?"



Ø Client: "Este litera zero sau tasta zero?"

Client: "Fiul meu era pe Internet aseara, si era pe un site engelezesc de bancuri." Suport Tehnic:"Da, care este problema?"
Client: "Sfarsitul adresei se termina se in 'uk' - nu inseamna United Kingdom?"
Suport Tehnic:"Da."
Client: "Formidabil - stiam eu? A intrat in belele acum! A stat acolo vreo 10 minute! Cat ia OTE pentru convorbiri in Anglia?"
Suport Tehnic:"Nu merge asa. Puteti sa surfati oriunde fara sa va taxeze ca o convorbire internationala."
Client: "Nu, sunt sigur ca OTE taxeaza mai mult. Nu ar avea sens sa nu.
Anglia e departe, ar pierde milioane."
Acesta da telefon la OTE. Dupa cateva minute revine.
Client: "Intr-adevar aveati dreptate. Dar mai am o singura intrebare."
Suport Tehnic:"Da?"
Client: "Credeti ca ma taxeaza in plus daca trimit email-uri internationale?"
Suport Tehnic:"Nu. Credeti-ma."
Client: "Minunat. Fiul meu mai mare lucreaza in Suedia. El ne trimite
email-uri, dar imi era frica sa ii raspund la ele, asa ca ii dadeam telefon."



Ø Suport Tehnic:"Parola este? "a" mic ca in "autobuz",
V" mare ca in Victor, numarul "7"?"
Client: "7" mic sau mare ?"



Ø Client:"Buna ziua ! Ma intrebam daca puteti sa imi reparati laptop-ul. Este inca In garantie." Suport Tehnic: "Care este problema ?"
> >> > > > > >> > Client: "S-a enervat nevasta-mea si l-a aruncat in
> >> > > > > >> > piscina."



Ø Client: "Acum ce o sa fac?"
Suport Tehnic: "Ce informatie este solicitata ?"
Client:"Imi cere 'Enter Your Last Name'" Suport
Tehnic: "Ok, introduceti your last name"
Client: "Cum se silabiseste?"

Suport Tehnic: "Imi puteti spune numarul dvs de telefon cu tot cu prefix?"
Client: "L-am lasat acasa."

Client: "Aaaa ! Adica trebuie sa ai un modem SI un
computer ca sa ajungi pe Internet!?"



Ø
Client: "Chiar am nevoie de un modem ca sa ma conectez la Internet?"
Suport Tehnic: "Da doamna." Client:"Chiar este nevoie de asa ceva?" Suport Tehnic: "Ma tem ca da." Client:"Ei bine, asta e o prostie !!!"




Ø Client:"Am probleme la primirea e-mail-urilor" Suport Tehnic: "Ce client de e-mail folositi?"

Client:"Client de e-mail?" Suport Tehnic: "Da ! programul de e-mail"
Client:"Program?"
Suport Tehnic: "Da, program? ce sistem de operare folositi ?" Client:"Sistem de operare ?" Suport Tehnic: "Da, sistem de operare? vedeti un buton Start in partea din stanga jos pe ecran?" Client:"Partea din stanga jos a cui?" Suport Tehnic(agitat): "A ECRANULUI" Client:"Care ecran?" Suport Tehnic(innebunit): "Ecranul, monitorul, lucrul din fata dvs.
Care arata ca un TV." Client:"O, dar eu nu am asa ceva."
Suport Tehnic: "Ce fel de computer aveti domnule?"
Client:"Computer? Nu am asa ceva."
Suport Tehnic: "Dar CE aveti?"
Client(mandru):"Un modem."
Suport Tehnic: "Domnule aveti nevoie de un computer pentru a primi si trimite e-mail-uri. Un modem nu poate face asta singur."
Client:"La naiba? iar tipul de la firma spunea singurul lucru de care am nevoie pentru a intra online este un modem. Vreau sa imi anulez contul! Eu nu dau doua mii de dolari pe un computer!"



Ø
Suport Tehnic: "Cat de rapid este modem-ul dvs.?"
Client:"Nu se misca, doar sta acolo."



Ø
Client:"Modem-ul meu are nevoie de un nou hard disk"



Ø
Un client a dat telefon si se plangea ca nu-i apare pe ecran ce scrie.
Cand m-am dus acolo am observat ca scosese toate tastele si le rearanjase in ordine alfabetica.



Ø
Odata l-am vazut pe sysadminul nostru incercand sa ruleze ceva. Trebuia sa scrie"i386", care era o parte din calea catre program.
El: " Unde e tasta pentru linia aia verticala?"
Eu: "Ce?"
El: "Aia care arata ca semnul exclamarii rasturnat."
Eu: "Vreti sa spuneti litera "i" ?"
El: "Da, aia e!"



Ø
Client: "Deci tin apasat control, alternator si delete?"



Ø
Client: "Nimic din ce scriu nu apare pe ecran."
Suport Tehnic:'Puteti verifica daca tastatura este introdusa corect?"
Client: "Nu, nu ajung in spatele computerului."
Suport Tehnic:"Luati tastatura in mana si faceti zece pasi inapoi."
Client: "Gata."
Suport Tehnic:"Tastatura a venit cu dumneavoastra?"
Client: "Da."
Suport Tehnic:"Mai vedeti vreo tastautra pe acolo?"
Client: "Da, e una pe un raft mai jos. A, uite asta merge!!!"

Ø
Client: "De ce imi da o eroare cu privire la tastatura? Nici macar nu e introdusa mufa!"



Ø E-mail de la un prieten: "PotiSa-MiRepariTastaSpace?"


Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns aniela23 spune:

uite ca ma apucasi sa rad de ei, dar mi-amintesc ca eu cand mi-am instalat netul si m-au intrebat ce fel de modem am le-am raspuns ''verde''

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Sotul meu, cand ne-am legat la retaua de cartier, a fost intrebat de un pusti: ai net de la X?
Iar el, inocent, a intrebat: Ce e aia net?

Poze cu noi

Cristina, sper o viitoare mamica de ghemotoc mic-mic

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns szivarvany spune:

Seamana cu biroul nostru ! Noi l-am terorizat pe omu`cu pc`ul ... Genul de intrebari era: "Nu stii unde e chestia aia din dreapta pe ecran care era ieri cand am apasat nu mai stiu ce ?"

Leoaicele Daria & Giulia (16.08.2004.)
http://community.webshots.com/user/giulia16

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pulstar spune:

quote:
Un client a dat telefon si se plangea ca nu-i apare pe ecran ce scrie.
Cand m-am dus acolo am observat ca scosese toate tastele si le rearanjase in ordine alfabetica.



Pai poti sa-l acuzi? Omul n-a vrut decat sa fie ordonat...





* Nimic nu se pierde, totul se transforma *
http://photos.yahoo.com/pulstar3/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns smillaraaq spune:

asta e tare:

Suport tehnic - Jurnal
********
* Luni *
********

9:05
- Sosirea la serviciu. Cafea, cititul ziarelor...

9:20
- Au sunat de la Contabilitate, spun ca nu se pot conecta la serverul Accounting. Am deschis manualul si le-am oferit raspunsul standard nr.112: "Hmmm, pai la mine functioneza".
Am mai bolborosit inca ceva si i-am sfatuit sa-si reseteze calculatorul si sa incerce din nou sa se logheze.

Intre timp de pe UPS am deconectat fierbatorul de cafea (si-asa am consumat toata cafeaua) si am reconectat din nou cablu de tensiune de la Accounting. Dupa cateva momente, m-a sunat Contabilitatea si a zis ca e totul OK.

Totusi, nimic mai frumos decat un user fericit!

10:20
- Vaca de la Marketing se plange ca nu-i functioneaza modemul. I-am balbacit ca-i fac legatura cu expertul nostru de comunicatii si i-am facut legatura la portarul de jos. Tehnologia asta de birou modern este o minune.

10:50
- A trecut Sefu pe la mine: cica, se-nmultesc plangerile la calitatea suportului tehnic. Am intrebat cine se plange, evident, Marketingul.
Sefu a zis ca va rezolva, m-a anuntat ca restul zilei va lipsi si s-a dus sa joace tenis.

11:05
- Ziua de luni intotdeauna ma da gata. Am scris in cartea adminilor "Plecat in oras pentru achizitionarea echipamentelor sofisticate" si am iesit sa cumpar o discheta si la o plimbare.

16:20
- Revenirea din "Achizitionarea echipamentelor sofisticate". Am verificat robotul telefonic pentru mesaje, aveam 0 mesaje. Se pare ca nu era defect, doar am uitat sa-l pornesc. Am reparat problema si am trecut
situatia in cartea administratorilor.

16:25
- Plecarea de la serviciu (maaaama, ce zi grea am avut)

*********
* Marti *
*********

9:10
- Din nou a trecut Sefu pe la mine sa-mi comunice din nou plangerile de la vaca aceea de la Marketing. I-am aratat noul screensaver cu Hot Amanda ce l-am dat jos saptamana trecuta de pe net. Sefului i-a placut, vroia si el o copie. I-am dat discheta de ieri si l-am intrebat cand va rezolva plangerile. Mi-a raspuns ca va trebui sa angajeze pe inca cineva la tehnic, evident ca eu singur nu fac fata la probleme.

9:50
- Am ajuns pana la al 8-lea nivel in Quake 3.

10:25
- A sunat consultantul directorului de Productie. Vroia sa stie cum se fac graficele in Excel. I-am raspuns ca pentru astfel de intrebari tehnice avem expertul nostru in Excel si i-am facut legatura din nou la
portarul nostru.
E bine ca avem telefoane moderne.

11:00 A venit portarul la mine. Spune ca intotdeauna i-l suna diferiti oameni cu intrebari ciudate. I-am zis ca-l invat totul, daca-mi tine locul o ora langa telefon. A acceptat.

11:05
- Plecarea la pranz.

14:00
- Am revenit de la pranz. Portarul a ramas neclintit la telefon. Mi-a zis ca telefonul a sunat in continuu si la toti a facut legatura la bufetul firmei. Baiatul acesta e BETON!

14:10
- Am inceput sa-l invat pe portar (i-l cheama Vasile) Quakeul. A fost un ucenic bun si dupa cateva ore m-a distrus complet la joc. Am mirosit ca baiatul acesta are un viitor promitator.

16:00
- Vasile si-a terminat tura si am terminat si cu scoala pentru Quake. Mie mi-a mai ramas o ora la serviciu. Ma gandeam ce sa fac si mi-am adus aminte de serverul Accounting de ieri. Atunci am incercat
intrerupatorul principal in spatele meu, sa verifica daca functioneaza.
A functionat fara probleme ceea ce nu se poate spune despre UPS si server.

16:30
- Plecarea de la serviciu

************
* Miercuri *
************

8:30
- Sefu s-a tinut de cuvant si a adus un baiat nou pentru suportul tehnic. Vreunul Ionel. I-am aratat camera cu serverul Accounting, intrerupatorul principal si i-am pus un calculator pe biroul lui. La
inceput s-a plans putin ca a primit doar un PC-XT insa l-am convins ca pentru Windows este deajuns si monitorul alb-negru.

9:00
- Calculatorul lui Ionel a terminat cu incarcarea Windows-ului si baiatul s-a aratat interesat imediat pentru accesul in retea. I-am facut un cont si parola i-am setat-o pe minim 64 de biti - securitatea la mine
este prioritate.

9:15
- Au sunat de la Contabilitate, au nevoie de un cont nou pentru o angajata noua. Le-am raspuns ca pentru cont, trebuie sa completeze un formular special si semnat de directorul firmei, sefii tuturor
departamentelor, baiatul de la depozit si portar.
Au ramas surprinsi putin, insa pe mine nu ma interesa ca oarecum le-am inchis telefonul.

10:05
- A sunat una Magda de la Contabilitate, cica i-i trebuie parola pentru retea. Dupa voce mi s-a parut ca are 19-20 ani. Am intrebat-o de nume, prenume, ziua de nastere, daca e casatorita si adresa.
Normal - 20 si necasatorita.
I-am zis ca parola este o informatie foarte confidentiala si daca i-o gaseste cineva o dau afara de la serviciu, m-am oferit sa i-o comunic personal deseara la ea acasa, era atat de fericita ca sunt o persoana serioasa si devotata ca s-a oferit sa plateasca ea taxiul.
I-am zis ca locuiesc in cealalta partea a orasului si seara mi-au luat 5 minute sa ajung pe jos la ea, banii pentru taxiu i-am folosit pentru cumpararea a 128 memorie...

11:05
- In final, Ionel s-a logat la retea si imediat a inceput ceva sa lucreze. L-am trimis dupa tigari. Sa invete si baiatul ceva.

11:20
- Ionel a venit cu tigarile. I-am aratat manual de la sistemul AS-400 si i-am zis sa stea langa telefon, sa incerce si putina munca fizica. Am plecat sa iau masa.

16:00
- Am venit de la masa. Ionel se pare ca a cedat nervos - trei ore spune ca a incercat sa dea start la serverul Accounting. L-am injurat si l-am trimis din nou dupa tigari. Am reconectat din nou cablu ethernet
la server. Imaginea pe monitor s-a dereglat putin insa situatia s-a rezolvat, important e ca treaba era facuta.

16:10
- Secretara de la Personal a intrebat cum se activeaza autocorrect din Word. Am sfatuit-o sa foloseasca shortcut-ul Ctrl-Alt-Delete. Mi-a multumit.

16:30
- L-am prins pe Ionel in WC-u cum citeste anunturile cu ofertele de joburi. M-am gandit ca ziua de azi era una foarte reusita si am plecat acasa.

http://www.resursadefun.ro/pov_noi_Suport-tehnic-Jurnal.htm

Mergi la inceput