GERMANA daca vreti.....

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Reliana spune:

Si io si io, ca nici io nu ma stiu chiar asa de bine:)))!

Vreau pe lista:)))) bitte!

Un An Nou plin de bucurii si impliniri!!!http://www.desprecopii.com/forum/photo_album_view.asp?cname=Album+principal&mid=117&cid=16

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gianina-d spune:

Hei fetelor ce spune-ti daca creeam o adresa de e-mail si sa trimite-m toate acolo tot ce facem ,cred ca e mai usor daca stim toti parola ,pute-m sa intram toate acolo si fiecare isi scrie tema sau intrebari .nu crede-ti ca e mai usor?Dar o adresa care sa aiba notpad,sau ceva de genu asta ca sa putem scrie.E bun Yahoo,sau ....
Astept raspunsuri.
papa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxy spune:

mai e loc pentru una mica si ...
vreau si eu dar sunt de-abia la incepatori ,nu ma luati prea tare ca ma pird de tot.
adresa de mail roxy_huianu@yahoo.com
danche schön

Roxy si Cristi cel vorbaret

huianur

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cristinacsa spune:

Daca mai aveti un loc, vreau si eu...

Cristina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Reliana spune:

Fetele, eu va propun altceva! Am cartile de învatat limba germana Deutsch Allein 1,2, o gramada de dictionare si de ghiduri de conversatie, chiar si niste manuale mai vechi de germana( deh, am facut fac. Limbi Straine) care au gramatica destula si chiar si exercitii superbe! Daca vreti, o sa ma apuc mai deseara sa le fac intr-un doc Word cu puncte de suspensie pt completarea exercitiilor si cu textele integrale, iar apoi propun sa facem schimb de teme sa ni le corectam reciproc, si apoi sa ne intâlnim si sa le discutam! Daca doriti asa, astept raspuns sa stiu daca ma apuc de treaba sau nu!

V-am pupat!

Päpä si Cami, sper sa nu va suparati pe mine, era doar o idee, si daca nu e ok, sa stiti ca eu nu ma supar!