daca tusim mergem sau nu la gradi?

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Caprioara spune:



quote:
si nici sa-l indop cu tot felul de medicamente nu vreau.l-am indopat destul din cauza unor inconstienti.nu sunt de acord cu medicii care recomanda imunizarea copilului in acest mod.adica e racit putin sa mearga la gradinita.


E bine daca ai de ales. Dar eu nu am.
Imunizarea se face din ce stiu eu cu tratamente naturiste.

Si cu riscul de a ma repeta, mai spun o data ca nu sunt nici inconstienta si nici nu sufar de lipsa de respect fata de ceilalti. Nu am vrut sa supar sau sa jignesc pe nimeni, iar daca am facut-o fara intentie, imi cer scuze. Fac ce pot mai bine in situatia data...

O tuturor.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mariagi spune:

fac cum cred ca este mai bine pentru puiul meu.si fiecare face cum doreste si cum crede de cuviinta.nu exista mama logica ci doar "mama"


sanatate si sa auzim numai de bine,

Maria

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Pegasis spune:

Adriana, Maria & Vlad,
Noi nu certam aici... Folosim citeodata cuvinte sau expresii care reflecta o incarcatura emotionala mai mare in functie de starea noastra in momentul in care scriem.
Fiecare are partea lui de dreptate: Adriana ce spui tu in legatura cu absentarea de la servici e perfect adevarat (si eu sint in aceeasi situatie); Vlad - corect ce spui si tu -- nu-i putem schimba pe cei din jurul nostru, trebuie sa ne adaptam noi (imunizam copii, ma rog e un fel a spune, ca imuni nu devin saracutii de ei..., dar macar dezvolta o rezistenta mai mare la diverse raceli) si Maria -- da, sint de acord cu tine (dupa cum am si subliniat).
Eu consider ca rezolvarea situatiilor de acest gen trebuie cautata in cooperare cu cresa/gradinita in discutie.