Iminenta avort (...)
Raspunsuri - Pagina 2
Mih spune:
Monique, si eu am avut scurgeri maronii in s. 14 de sarcina si medicul mi-a recomandat cate 2 pastilute de Duphaston pe zi pana in saptamana 20. Mi-a zis la ecografie ca am avut acele scurgeri maronii pentru ca s-a ridicat placenta.
Eu am luat pana la 20 de saptamani si totul a fost OK. Acum sunt mamica fericita a unui baietzel de 9 luni. Am nascut normal, usor si fara probleme.
O sa fie bine, ai sa vezi!
Mih si bb Matei
camys_2000 spune:
Moni, eu am avut o scurgere brusca de sange pe la 2,5 luni, si am facut injectii vreo saptamana : antispatice + o injectie de gravibinon ( gravibinonul este foarte indicat pentru fixarea sarcinii si se face cam unul pe saptamana, in functie de cat de grava e situatia).
Apoi am luat vreo luna utrogestan, intravaginal, care e tot pentru pastrare/fixare sarcina.
Ar putea sa-ti dea si tie medicul utrogestan, parerea mea, este bun.
+ ca de atunci sunt in concediu medical. Am incheiat cu serviciul, unde stateam mai mereu stresata si ma durea capul in fiecare zi. trebuie sa stai cat mai linishtita, cat mai mult in pat.
Eu acum nu mai stau la pat, nici nu am stat non-stop, dar nu mai fac treburi grele, nici macar nu mai aspir, si sotzul nu ma mai lasa sa ma enervez sau sa tzip...ma calmeaza imediat.
In concluzie, ai grija de tine si menajeaza-te !
Carmen DPN 31 octombrie
http://community.webshots.com/user/camys_2000
azumi spune:
Puiule....pai mi-a zis sa o las mai moale cu plimbarile si cu
( interzis pana nu trece asa o zis).Am cam stat oleaka in pat nu prea facui mai nika si s-a rezolvat.Incearca sa limitezi miscarile la alea super necesare...in rest odihna.Si totusi asa zic si eu ca fetele ca ar trebui sa mai faci un control la uin alt doctor (si ecografie) si asa te linistesti si tu.
Orice ai face pana la control nu te stresa! gandeste pozitiv ca asa poti ajuta macar putin in bine sarcina.In rest mare lucru tu nu poti face...de aici si disperarea !
Ai sa vezi ca totul o sa fie bine