Ajutati 5 copii talentati!

Ajutati 5 copii talentati! | Autor: Florentina.voicu

Link direct la acest mesaj

Aceasta este scrisoarea care a ajuns la redactie. Daca cineva ii poate ajuta contactati-ma

"Ma numesc Raduta Ioana si sunt arestata preventiv in penitenciarul Rhova pentru infractiunea de inselaciune. Eu va csriu aceasta scrisoare nu pentru a va expune cazul meu cui pentru a va face cunoscuta situatia familiei mele, de aceea vreau sa va aduc la cunostinta urmatoarele:
Sunt mama a 5 copii minori, 4 dintre ei sunt elevi la liceul de muzica Dinu Lipatti. De cand m-au arestat pe mine, sotul meu a vandut tot din casa pentru a putea sa le cumpere mancare la copii. Nu am apelat niciodata la nici o institutie pentru a obtine ajutor pentru copii si i-am crescut singura. Sotul meu are varsta de 45 si nu are servici si chiar daca ar gasi de munca undeva nu are cine sa se ocupe de copii.