Bona in Seta, Setagaya-ku, din Aprilie

Bona in Seta, Setagaya-ku, din Aprilie | Autor: Midori

Link direct la acest mesaj

Buna.
Picea Midori-mica se intoarce in Tokyo, din Aprilie. Sotia mea ar dori o bona, cam 3 ore pe zi, in zilele lucratoare, care sa stea cu Picea cat sotia mea se ingrijeste de alte treburi. Picea are acum
1 an, e tare haioasa si jucausa, asa ca poate sunt amatori care sa si plateasca pentru sansa de a fi cu ea. Glumesc, dar am vazut ca sunt multi contributori din Tokyo sau din Japonia asa ca daca aveti informatii despre bone, day-care, nursery in Tokyo-area, va rog, dati-mi cat mai multe amanunte.
Gabi,
Tatic de Ana-Maria

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Elena spune:

De abia acum vazui subiectu`:-)

Draga tatic de Ana-Maria, ce coincidenta , si eu am stat in Seta :-) Ce mai face fosta mea casuta ?? :-))))

Cat despre intrebarea ta, stiu ca exista aproape de Futako-Tamagawa , un hoikuen privat, Kid`s World parca ii zice si acolo nu iti cere sa aduci dovada ca mama lucreaza; am luat o data niste brosuri de la ei si preturile pareau rezonabile, din cate imi amintesc; puteai sa lasi cupilul cate ore vroiai pe sapt. Stii ca trebuie sa platesti niste bani la inceput "de intrare" (vreo 50,000 parca era la asta).
Mai exista chiar langa statia Yooga (langa magazinul Fuji) un fel de day-care, nu e hoikuen, dar nu stiu cum ii zice in japoneza, unde poti sa lasi copilul in grija; aveam niste prietene care isi lasau acolo copii pentru 2-3 ore cand aveau probleme de rezolvat (la asta nu trebuie sa platesti banii aia de intrare). Nu mai stiu nici asta cat costa, parca vreo 1500 yen/ora.

Cat despre bone, o idee este sa te duci in parcul Kinuta si sa intri in vorba cu gaijinii care au copii si sa ii intrebi pe ei; stii ca de obicei bonele sunt filipineze si indience. Eu ma conversam mereu cu o filipineza care era bona la doi copilasi americani care stau pe acolo pe la Okamoto si parea simpatica.