vaccinul ROR

vaccinul ROR | Autor: jade

Link direct la acest mesaj

ce mai stiti despre acest vaccin? sunt medici care spun ca ar avea efecte secundare - probleme cu vederea - si nu stiu daca sa i-l fac sau nu. avind in vedere ca este baiat, oreionul i-ar putea cauza sterilitatea daca l-ar face dupa varsta de 7 ani, dar dr. lui spune ca astfel de cazuri sunt rare. de cateva zile tot discut cu sotul meu problema asta si nu reusim sa luam o decizie. asteptam parerile voastre.
Mada

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns joxy spune:

cum se traduce ROR ?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ortansa spune:

rubeola,oreion,rugeola...se traduce-e vorba de triplu vaccin.

Ortansa-deX mamica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ortansa spune:

jade-eu am facut vaccinul ambilor copii-Maria acum are 5 ani deja.Nu a avut efecte secundare,multumesc lui D-zeu,iar pediatru ni l-a recomandat cu incredere.

Ortansa-deX mamica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Banti spune:

Si eu le-am facut la cei doi copii si n-au avut nici o problema, ba cred ca ii protejeaza de acele boli sau le fac intr-o forma mai usoara.

Ioana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nadina spune:

Si noi am facut ROR la 1 an si 1 luna. Nu a avut efecte adverse, insa am inteles ca nu da imunitate pe viata.
Cu drag,
Nadina

"Poate pentru lume esti o singura persoana, dar pentru o anume persoana esti intreaga lume"(Marquez)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns otau spune:

Si noi am facut acest vaccin cand Vladut avea 1 an si 2 luni. Am avut insa reactii In primul rand s-a umflat ca la oreion, si asta la vreo saptamana dupa vaccinare. Dupa aia a facut mici ganglioni ca la rubeola si apoi a avut o eruptie pe piele ca la rujeola si a tinut cam 3 zile