recomandare dr szeged

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns bb_yasmi spune:

Citat:
citat din mesajul lui Mercedes

bb_yasmi-acum am vazut mesajul tau. Fiica mea a fost operata in aprilie in szeged la ortopedie.
Tb sa-i cer acordul pentru ai da numarul de tel al dr. daca doresti da mi detalii pe pm.


am trimis PM.

_
"Inima mamei este un adanc abis la capatul careia gasesti de fiecare data iertare!!"

happy mom Lavi si buburuza mica Iasmina Alissa 31.10.2007

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aidaciolac spune:

Citat:
citat din mesajul lui karla2007

Nu numai Dr Boia e printre cei buni,mai este si Dr Adam,Dr Tepeneu Pavel(tatal),Dr Lazea,Dr Trestianu, Dr Vasile,etc.


nu te supara? de unde stii tu cat de buni sunt medicii astia care i-ai enumerat mai sus ... ca sa nu mai zic de o comparatie cu cei din szeged?!
bb_yasmi multa bafta sa gasesti exact ce iti trebuie

Aida ... 25+
Poze cu noi
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=88028d9eaeae0f93a00846" target="_blank">Licurici, te iubesc cu toata fiinta
"Cand schimbati modul in care priviti lucrurile, lucrurile pe care le priviti se schimba"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Citat:
citat din mesajul lui karla2007

Nu numai Dr Boia e printre cei buni,mai este si Dr Adam,Dr Tepeneu Pavel(tatal),Dr Lazea,Dr Trestianu, Dr Vasile,etc.



E Vasilie


"Mult mai grava ar fi etichetarea nedreapta a unei persoane pe care nu o cunosc deloc "

***Fur is for petting**

http://www.youtube.com/watch?v=GewaLNZ1100

http://www.flickr.com/photos/greecky/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns karla2007 spune:

Nu am spus ca sunt mai buni sau nu decat cei din Szeged!Cred ca, toata lumea are dreptul la o parere buna sau rea despre competenta anumitor medici.
Xio,greseala mea intr-adevar,uitasem un "i".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Citat:
citat din mesajul lui karla2007