Austrian airlines

Austrian airlines | Autor: ralucami

Link direct la acest mesaj

Am asteptat pe cineva din Romania pe data de 13.09. in aeroportul din Osaka dar pare-se ca nu a mai vrut sa vina. Biletul de avion dus-intors pe ruta Bucuresti-Viena-Osaka este platit de partea japoneza(mai exact de sotul meu). Cei de la firma din Romania sustin ca persoana respectiva a plecat la data hotarata,dar (spun ei) a avut probleme in Vienna si s-a intors in Ro. Dar sunt sigura ca mint , caci nu vor sa mai dea banii de pe biletul de avion inapoi si nici primul salar dat in avans. Cum pot verifica daca persoana respectiva a plecat din Otopeni la data respectiva? Cei din Osaka nu ne-au putut spune nimic. Doar ca X nu s-a imbarcat pe ruta Viena -Osaka. La intrebarea daca a ajuns bagajul in Osaka(pus direct din Bucuresti) nu au mai vrut sa ne raspunda. Au spus ca astea sunt informatii confidentiale. Ce sa facem? Sa dam telefon la Austria Airlines din Ro? Sau unde? Pe cei de la firma din Ro nu ne punem baza mai deloc! Au dat in nenumarate randuri dovada de neseriozitate si indolenta dupa accidentul asta!!

Hai noroc si sanatate- ca-i mai buna decat toate!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MonicaGj spune:

Buna ,
Nu aveti si voi un numar de telefon al persoanei respective?
Cred ca cel mai sigur ar fi sa contactati persoana si sa vedeti ce s-a intamplat.
Daca aveti numele persoanei , probabil ca figureaza si in cartea de telefon .
bafta,
Monica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns khristin spune:

Nu puteti contacta familia respectivului? Poate ei ar avea mai multe sanse de succes cu cei de la Austrian Airlines, deoarece familia poate avea acces la informatii confidentiale. O parere...

Cristina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mitub spune:

Draga Ralucami,

Un lucru este sigur: bagajul nu a ajuns la Osaka. Intra in codul sigurantei zborului sa nu plece bagaje fara posesorii lor. Daca persoana de care vorbesti s-a oprit la Viena, cei de pe avion au dat jos bagajul din cala. Oricum, nu vad de ce ar fi avut probleme acolo...
Daca stii numele persoanei, incearca sa dai de ea in
www.paginialbe.ro
, unde sunt practic cartile de telefoane. In ce priveste rambursarea costului biletului, din cate stiu nu ai nici o sansa, o data ce a fost utilizat partial.

S-aveti noroc,
Boga

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tulip spune:

Companiile aeriene nu au dreptul sa dea informatii despre lista de pasageri decat rudelor apropiate (sot-sotie-copii sub 18 ani)...La un moment dat am venit cu o alta cursa decat cea la care ma asteptau parintii si deoarece aveam deja peste 18 ani, nu au avut dreptul sa afle cu care zbor vin....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns camelia-daniela spune:

Asa cum au zis si fetele, contacteazä persoana respectivä...dar dupä cit se pare, n-o sä ai sanse prea multe sä dai de ea...spun asta, datoritä faptului cä, persoana avea datoria sä vä sune si sä vä spunä care e treaba...asa se cade!!!
Altä variantä ar fi sä suni la Austrian Airline si ei sint datori sä-ti spunä ce s-a intimplat, chiar dacä pe biletul respectiv scrie alt nume...e neimportant, pt cä voi a-ti plätit biletul!!!...eventual trimiteti prin fax factura de platä a biletului....dacä n-o aveti, sau dacä este neclarä, atunci aveti cärti proaste si este posibil sä nu vä mai recuperati banii ( mä refer la Wiena-Osaka si inapoi, bineinteles dacä sint ei de acord sä facä asta!!! Biletul a fost cumpärat pt Bucuresti-Wiena-Osaka si nu sint ei de vinä cä persoana respectivä, din cine stie ce motive, nu a putut continua cursa!!...ästa este un motiv preferat pe care il folosesc in astfel de cazuri )
Chiar si Austrian Airline din Bucuresti v-ar putea ajuta, dacä persoana s-a reintors in tarä...dar eu cred cä o fi rämas pe la Wiena...
Invocä motivul cä-ti faci griji pt persoana respectivä, cä a-ti asteptat-o ore intregi pe aeroport si nici mäcar nu s-a anuntat...nu ar strica sä bagi si un grad de rudenie !!!
Mult succes!!!

Cami.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ralucami spune:

Fetelor am luat de pe net nr de telefon a celor de la Austrian si am sunat in aeroport. Le-am spus ca e fratele meu si trebuia sa vina in Jp dar cred ca a pierdut legatura in Vienna asa ca nu mai stim nimic de el de 3 zile si suntem toti ingrijorati. Intr-un final si-a facut individa mila de mine si dupa numeroasele "asteptati un pic"(picul ala fiind de cate 5 minute) mi-a spus ca individul nici nu s-a imbarcat din Bucuresti-Otopeni. Buun! Continuam povestea si pun mana pe telefon si sun la individ acasa. Raspunde mama lui care o face pe impacientata:"unde o fi?? sigur a patit ceva in Bucurestiul ala!!"(el fiind din Bacau) La intrebarea mea(absolut pertinenta- zic eu) :" Dar cu banii cum o rezolvam?" mi s-a raspuns cu tupeu: "Doamna baietu` meu moare si tie iti arde de bani?!?!!" Apoi am sunat la firma si intr-un final mi-au spus ca salarul il ramburseaza dar treaba cu biletul de avion ne priveste. Individul X e in concediu fara plata deci nimeni nu stie absolut nimic de el(pe draq). Acum vine si o alta intrebare: aveti vreo idee daca mi se ramburseaza ceva din bilet? A mai patit cineva vreo situatie similara( sa faca rezervari si sa nu mai plece) ? Cam cat se ramburseaza? Mai fetelor cred ca o sa mi se faca nisa din stomac cat bila de biliard Sotul meu nici nu mai vrea sa auda de romani la compania lui.Va multumesc mult de tot pt raspunsuri si pt ca aveti rabdarea sa ma cititi. Tzeapa ca asta nu am luat in viatza mea

Hai noroc si sanatate- ca-i mai buna decat toate!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ddeisl spune:

uite ca io stau in viena...si cel mai bine ar fi sa suni la austrian airlines din viena uite aici un nr: 004305 1789 (asta e pt rezervari dar pote te ajuta) sau la aeroportul din viena la nr 43(1)7007...-0
poate primesti vreo informatie...
succes!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns camelia-daniela spune:

Mie nu mi s-a intimplat asa ceva, dar in cazul in care biletul nu a fost folosit, ai sanse sä primesti ceva bani inapoi.
Ei isi pot opri o parte din bani, sub motivul cä rezervarea nu a fost stornatä si asa nu s-a putut ocupa locul respectiv...in cazuri de genul ästa se reglementeazä printr-o altä rezervare, dar care trebuie plätitä de data asta ( la Berlin este cam 50-100 €)
In cel mai räu caz, pot spune cä nu mai returneazä nici un ban inapoi!!!....dar pt a se evita o astfel de situatie, trebuie gäsit un motiv plauzibil, si anume, de ce nu s-a efectuat zborul si de ce nu s-a putut anula in timp necesar rezervarea...ei pot sä arunce treba de-o parte si sä zicä " ne pare räu, dar problema asta o rezolvati cu persoana in cauzä, nu cu noi!!"
Ca sä-ti dea banii inapoi, sau mäcar o parte ( restul trägindu-l ei pt. "pierderea" survenitä ), trebuie returnat biletul de avion, asa nefolosit cum e!!
Oricum, este cam delicatä situatia!!!
Tipul trebuie gäsit, poate chiar s-a intimplat ceva cu el!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Marox spune:

Mie Air France-ul n-a vrut sa-mi ramburseze banii pe bilet desi era cu citeva zile inainte de plecare. Asa ca ma gindesc ca ai putine sanse sa-ti mai dea ceva dupa ce zborul s-a efectuat. La vremea respectiva mi-a fost ciuda ca n-am fost cu tupeu mai mult, m-am multumit cu ce mi-a spus tipa de la ghiseu, poate ca daca insistam sa-l vad pe sef...Sau poate ca cei de la Austrian Airlines sa fie mai cool... Bafta!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danac spune:

Din cate stiu eu daca ai facut asigurare la bilete(chiar la companiile care vand bilete se face asigurarea)poti primi inapoi si suma intreaga daca calatoria nu a avut loc.

Mergi la inceput