Bilet de avion
Raspunsuri - Pagina 2
AYUMI spune:
Pai asa am zis si eu;de ce nu se poate cancel la cancel?
Ei,asta e;nu am stiut ca exista si bilete de-astea.Ma enerveaza ca desi am comandat biletul online,nu au adresa de mail,cica sa sun si sa vorbesc cu ei.Pai ce naiba sa vorbesc,asta este.Va multumesc tuturor ca ati intrat aici si mi-ati raspuns.
A_Iulia spune:
Ar fi bine sa te uiti daca totusi era modificabil, pentru ca daca nu era nici modificabil nu-ti foloseste la nimic sa-l refaci si pierzi si timpul si nervii degeaba.
Daca totusi era modificabil, n-ar strica sa le dai un mail/telefon si sa le explici ca nu ai stiut ca era non-refundable si sa-i intrebi daca il pot reface, poate ai noroc - apoi ii schimbi coordonatele de plecare.
lorelei_19 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui AYUMI Ma enerveaza ca desi am comandat biletul online,nu au adresa de mail,cica sa sun si sa vorbesc cu ei.Pai ce naiba sa vorbesc,asta este. |
Eu i-as suna. De ce sa nu incerci si ultima sansa? in definitiv sunt banii tai. In caz ca biletul e canceled, atunci sa-ti returneze banii. N-au dreptul sa retina si banii si biletul. Eu n-as abandona pana n-as fi 100% sigura ca nu este o alta sansa. Nu exista protectia consumatorilor acolo? nu strica sa incerci si cu ei. Aici am invatat sa lupt pentru drepturile mele. Si cand cred ca am dreptate, nu renunt deloc. Mult succes si spune-ne ce-ai mai rezolvat.
bb_alinus spune:
Ayumi,
Din pacate asta e! Ai anulat deci sistemul nu mai recunoaste nici un bilet, poti sa te pui in cap, maini, cum vrei . Am lucrat in domeniu si cam asta e....ce pot sa iti sugerez: sa ii suni si sa incerci sa ii impresionezi, adica spune-le ca din greseala ai anulat, sau ca ai vrut doar sa modifici, sau ca ti-a intrat sotul/ prietenul/ soacra/ sau cine vrei tu in cont si au anulat....Daca persoana de la capatul firului nu vrea, cere frumos cu un sef al ei.... Daca este buna vointa se poate, desi stiu ca sistemele de rezervari actuale sunt destul de stricte si " bunavointa umana" nu prea mai poate face nimic.
XO, XO ( Gossip girl)
Alina si Amalia 17.11.2005
Amalia la 3 ani
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=65487" target="_blank">Povestea nasterii
AYUMI spune:
Ai dreptate,dar cu engleza mea de balta ma descurc greu la telefon;asta e problema.Si finlandeza nu vorbesc nici atat.In scris,imi era mai usor cu engleza dar la vorbit...
bb_alinus spune:
Ayumi, tot eu:
Nu stiu ce ora e la voi, dar apropos de cancel la cancel: se poate face doar in ziua cu pricina. Adica daca ai anulat pe 29.12 trebuie musai si urgent sa ii suni tot pe 29.12 sa le spui ca a fost un accident si sa iti reconstruiasca segmentele de zbor ( asta in cazul in care mai sunt locuri in aceeasi clasa de rezervare!!). Altfel, daca lasi sa treaca ziua cu pricina, nu se mai poate face nimic ( daca biletele sunt nerambursabile!!!)!
Happiness_4_us spune:
Compania de zbor, de la care ai cumparat biletele, nu are agentie la voi in Japonia? Daca are, mergi la agentie ca sigur se va rezolva problema. Sunt convinsa ca vei gasi intelegere, doar einteresul lor sa te castige ca si client.
Ma gandesc ca ai tiparite datele de zbor, credit cardul cu care ai achitat, deci se poate verifica tot si sigur vor intelege ca nu ai stiut exact termenii.
Si fa asigurare de acum inainte, este o suma semnificativa care se plateste, dar care te ajuta f tare in situatii de genul asta.
Noi am invatat dupa ce am platit o gramada, in februarie, cand din motive de sanatate, a trebuit sa schimbam toate biletele, am prins zapada pe Otopeni si intarziere de 12 ore a avionului, pierdut legatura din Frankfurt, deci cazare implicita la hotel, si tot asa, totul pe cheltuiala noastra. Ne-am invatat minte si de atunci facem asigurare.
Edit: daca biletul a fost cumparat, deci ai terminat tranzactia si ai achitat cu credit card, cum ai mai putut da cancel ?
Nana, Andrei Stefan ( 26.09.2007)
Povestea nasterii fluturasului!
Fluturas iubit, sa nu uiti niciodata, ca mami este intotdeauna cu un pas in urma ta. Trebuie doar sa intorci privirea si sa intinzi manutza si mami te va ajuta in orice clipa!
Adela P spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Adina Iulia Pai daca a anulat biletul care este non-reimbursable ce bani sa-i mai dea, si ce bilet sa-i mai dea? I l-au anulat si gata, nu cred ca ajuta nici un avocat acum daca conditiile de cumparare au fost clare. |
Din pacate Adina Iulia are dreptate. Insa nu ai pomenit nimic de celelalte conditii ale biletului, adica daca schimbarile sunt permise sau nu. Daca sunt permise (si asta mai mult ca sigur e cu penalizare) mai poti folosi biletul respectiv, plus ca orice bilet la cumparare are termen de valabilitate, 1 luna, 6 luni, 1 an, bilet deschis, etc...deci in acel termen poti schimba data (iarasi mai mult ca sigur se penalizeaza) insa acum din moment ce tie ti-a fost anulat itinerariul, ca sa ti-l rezerve din nou, e ca si cand ai facut o schimbare chiar daca e aceeasi data, acelasi class of service, etc.
Mai e posibilitatea de a schimba un bilet din care nu ai folosit nici o portie in exchange pt altul ideal cu acelsi class of service chair daca e data diferita ( atentie trebuie sa fie acelasi nume), nu-ti da banii inapoi si in mod sigur mai trebuie sa mai scoti ceva din buzunar insa nu e exclusa varianta asta daca cealalta nu merge.
Mi-a placut si varianta lui bb-alinus, sa stii ca nu e exclus sa impresionezi cu inflorituri pe ici pe colo, chiar daca folosesti engleza de balta si neaparat sa nu renunti dupa ce primul agent zice ca nu e posibil, cere cu lead sau supervisor. Crede-ma sistemele astea sunt facute intotdeauna cu posibilitate de override.
Ai avantajul ca ai luat direct de la ei din site prin urmare ei sunt cei care pot face modificarile la bilet.
Protectia consumatorului, avocati...nu au ce face aici, din pacate in momentul in care ai cumparat biletul, ai acceptat regulile impuse de compania aeriana.
AYUMI spune:
Pai am luat biletul cu card de credit de pe site-ul lor si apoi tot pe site am facut cancel.
Azi am dat telefon si mi s-a spus ca nu mi se vor da banii,ca e nerambursabil,si ca nu imi vor mai da nici biletul.Asta este,este vina mea ca nu am fost atenta la cel fel de bilet am luat.