i s-a furat viitorul

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns desprecopii spune:

Snee - nu trebuie sa presupui nimic despre DC :). Noi schimbam idei si pareri aici si orice argument este cantarit.

Eu am fost convinsa de argumentele medicilor - pentru ca nu sunt medic - si daca ei au concluzionat ca un avort ar pune in pericol si viata fetei ... i-am crezut. Am mai spus: este vorba de a alege intre doua rele. Iar decizia nu este usoara. Pe mine m-a impresionat destinul fatului. Probabil ca el ar putea creste intr-un centru de copii - ma indoiesc ca fata ar avea instincte materne pentru el.

Daca tu ai alte pareri dar si argumente- si crezi ca cea mai buna optiune este avortul, nu te opreste nimeni sa coordonezi activitatea in care fata sa fie ajutata sa avorteze in alta tara. Coordonare. Este dreptul tau sa crezi in ceva si nimeni nu te impiedica sa duci aceasta actiune la bun sfarsit.

Desprecopii.com - Asa se naste o mare iubire.
iubesc:www.supereva.ro Blog: http://mirelablog.supereva.ro/dblog/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns blackpanterro spune:

Desprecopii, parerea mea e ca mai bine un avort acum decat o viata intr-un centru de copii, ma rog pana la 18 ani.Cu totii am vazut si am fost socati de ce se intampla in centrele de copii din RO.

Adriana si Aidan Alexander(27.06.2005)
Croatia-The Mediterranean as it once was
A ticket to hell has never been funnier

"With or without religion, good people would do good things and evil people would do evil things; but for good people to do evil things—that takes religion" - Steven Weinberg - Nobel Prize winner

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iulia_b spune:

Nu prea am citit atent,deci s-ar putea sa gresesc, dar daca familia este atat de oripilata cum de n-au adus fata cand sarcina era mai mica, cand totul ar fi putut mai putin riscant? Cum de s-au trezit in luna a 5a?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Elise spune: