Rambursare bilete avion Myair

Rambursare bilete avion Myair | Autor: adelaki

Link direct la acest mesaj

Buna fetelor!

Vroiam sa va cer parerea in legatura cu patania mea cu Myair:

Am cumparat de pe site-ul Myair 2 bilete pt Italia, pe care le-am platit cu cardul de credit. La ceva vreme dupa ce le-am cumparat, au schimbat orele de plecare, astfel incat biletele nu-mi mai erau utile si am decis sa le cer sa ramburseze banii. Mi-au rambursat banii pe card mai putin o asa zisa "taxa de administrare", in valoare de 11 EUR, care cica este nerambursabila.
Eu am citit in Regulamentul UE privind calatoria cu avionul ca trebuie sa ti se ramburseze intregul cost al biletului, ceea ce se si aplica la agentiile MYair din ROmania - am fost acolo si am aflat ca ei ramburseaza INTREAGA suma, insa numai pt biletele cumparate de la ei.
Le-am scris asta si celor de la Myair Italia, insa ei sustin ca mi-au rambursat intregul cost, caci taxa de administrare este pt serviciul de rezervare a biletelor si nu se ramburseaza. Evident ca nu as fi cumparat bilet si implicit nu as fi rezervat daca as fi stiut ca vor schimba atat de drastic orele, deci nu vad de ce as plati un serviciu de care nu am nevoie.

A mai patit cineva asa ceva? Ce se poate face in situatia asta? Eu ma gandeam sa ii reclam la protectia consumatorului. Nu pt suma, ci pt principiu, caci castiga bani aiurea de pe urma a mii de pasageri in situatia mea, in conditiile in care in legislatie scrie clar ca trebuie sa dea inapoi toti banii

Va multumesc pt ajutor.

Adela si bebe Darius (7.11.2007)

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns kid spune:

Nu stiu sa-ti spun de bilete, pentru ca noi am cumparat direct de la ei, nu de pe site, dar vroiam sa te rog sa-mi spui si mie unde ai gasit Regulamentul UE pentru calatoria cu avionul.
Pe mine ma intereseaza partea cu bagajele, pentru ca am zburat si eu cu ei in decembrie anul trecut si mi-au pierdut unul din bagaje pe care nici pana azi nu l-am recuperat si nici un ban nu am vazut de la ei despagubire.
Eu sincer m-am lecuit de compania asta si nu o sa mai zbor cu ei, mi s-au parut incompetenti si nesimtiti; in Italia la check in ne-au dat biletele pe care scria ca avionul pleaca de la o poarta, cand de fapt pleca de la alta poarta, am plecat cu aproape o ora mai tarziu pt ca a asteptat toti pasagerii sa se imbarce, in Bucuresti cand am ajuns, la Baneasa, ne-au aruncat caruciorul juniorului in mijlocul pistei, fara nici sa ne anunte, la reclamatii bagaje pierdute a trebuit sa asteptam vreo 2 ore, cica angajatul de acolo era plecat in Otopeni...

Teodora Ana de Mihail Vladimir(15.05.2007)


Poze Vladut

Filme Vladut
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=3d7f6050076153b58e971e" target="_blank">Capsunele minunate de mai-iunie 2007

www.helpsonia.com/" target="_blank">Ajutati-o pe Sonia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adelaki spune:

este vorba despre regulamentul 261/2004 care stabileste drepturile pasagerilor

eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!CELEXnumdoc&lg=en&numdoc=304R0261

In RO exista si o lege pentru punerea in aplicare a acestui regulament si ANPC da amenzi cu duiumul pentru nerespectarea lui. Parerea mea este ca ar trebui sa faci reclamatie.

La mine e mai complicat caci am cumparat de la compania italiana direct de pe site, nu de la agentie romaneasca, asa ca o sa intreb unde ma adresez- am vazut ca exista un centru european al consumatorului in RO.

Adela si bebe Darius (7.11.2007)

Mergi la inceput