Spiridusi de ianuarie-februarie 2006 (243)
Raspunsuri - Pagina 20
Giova spune:
Ha-ha-ha Moni pai ma gandesc ce scandal face. mi-l imaginez pe marco peste cateva luni.
Maraki si eu stiu poezia cu coana Mitza biciclista....
_
Gio si
Marco (6 ian. 2006)
poze www.dropshots.com/giova" target="_blank"> si filmulete Marco
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=20b0170d301bd72a22e2bb&skin_id=0&large" target="_blank"> Marco- ingerashul nostru(montaj)
monica70 spune:
MARAKI pai nu stiu ca io inca traiesc in timpuri vechi 
Au vreo melodie cunoscuta? Mie din generatiile astea noi,de dupa Revolutie, imi plac doar Voltaj,Zdop si Zdup si cativa rataciti ,adica o melodie doua de la cate vreo trupa - poate chiar imi place vreo melodie de-a lor dar nu stiu cine o canta ...
Ca sa nu mai vorbesc cate "mari cantaretze" avem,dar daca incerci sa iti amintesti de vreo melodie de-a lor , nu prea reusesti
In schimb, imi amintesc craci,freze si buci iesite din nadragi 
![]()
MONI SI DIANA (01.01.2006)
www.dropshots.com/moni2" target="_blank"> NOUTATI
maraki spune:
quote:
Originally posted by monica70
MARAKI pai nu stiu ca io inca traiesc in timpuri vechiAu vreo melodie cunoscuta? Mie din generatiile astea noi,de dupa Revolutie, imi plac doar Voltaj,Zdop si Zdup si cativa rataciti ,adica o melodie doua de la cate vreo trupa - poate chiar imi place vreo melodie de-a lor dar nu stiu cine o canta ...
Ca sa nu mai vorbesc cate "mari cantaretze" avem,dar daca incerci sa iti amintesti de vreo melodie de-a lor , nu prea reusestiIn schimb, imi amintesc craci,freze si buci iesite din nadragi
Nici mie nu imi place Timpuri noi, nu stiu cantecele lor, solistul e tipul ala ochelarist.
Monica
http://www.community.webshots.com/user/maraki36
mamica de bebe Angelo ( 29 Dec. 2005 )
Foto Angelo
Angelo1
Angelo2
Angelo3
monica70 spune:
IO STIU UN SOLIST OCHELARIST LA TRUPA "TAXI" ... Mai imi plac niste nebuni de la Spitalul de Urgentza cu "Traiasca berea"
Si daca ma mai gandesc,mai gasesc cate ceva 
maraki spune:
Solistul de la astia e varul lui Brenciu. Si astia au doar 2-3 cantece care-mi plac. Ochelaristul de la Taxi mai mult vb. decat sa cante, are el cheita aia la rama de ochelar, facea misto de el Vacanta mare, isi puse-se Mugur o cheie de vreo 20 cm la ochelar ![]()
Monica
Foto Angelo
Angelo1
Angelo2
Angelo3
monica70 spune:
VAI MARAKI AM CREZUT CA LESIN DE RAS ATUNCI,MAI ALES CA ERA SI FARA CIORAPI SI CU TOATE ALEA ATARNAND
PERFECT IL IMITA 
maraki spune:
Eu am toata colectia cu Vacanta mare, dvd-uri si video. Pana sa imi pun antena, ma uitam toata ziua la Vacanta Mare si traduceam si pt. Giorgos. I-au placut si lui foarte mult, Leana si Costel si Garcea! Stie aproape tot pe dinafara...
Monica
Foto Angelo
Angelo1
Angelo2
Angelo3