Atentie la comenzile online... casaretro

Atentie la comenzile online... casaretro | Autor: gegea

Link direct la acest mesaj

Cu frenezie am cautat si prospectat la greu magazinele online pt a gasi cea mai frumoasa bucatarie pentru printesa mea iubita. Convinsa ca am ales-o pe cea mai cea, am comandat una si urma sa o primesc. Ei, am primit-o azi si... BULL SHIT!!! Poate bucataria ar fi fost frumoasa si i-ar fi adus fetitei, intr-adevar, o mare bucurie, insa au trimis una intr-o stare DE-PLO-RA-BI-LA, murdara, indoita, zgariata, tocita si, ca tacamul sa fie complet, intr-o cutie vizibil veche si nesigilata. Un alt copil s-a jucat cu respectiva jucarie cu mare patos, probabil, apoi s-a plictisit, iar parintii au gasit util faptul de a-i oferi altceva la schimb, dar pe cheltuiala si munca altui parinte.
Este inadmisibil, degradant, o lipsa totala de respect fata de truda unui parinte si fata de zambetul inocent al unui copilas, ne este pur si simplu sila si am socotit oportun sa pun in garda si alti parinti, pentru viitor.

P.S. Daca nu se incadreaza in regulament, rog moderatorii sa stearga topicul.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Gabbriela spune:

poate a fost o gresala.. poate cine a trimis pachetul nu a fost atent ca era comand pt ceva nou nout..... nu poti face firma responsabila pt asta din prima.
ai sunat la ei, ai vb cu menegerul?
sa sti ca nu conducerea sta si livreaza pachetele.. ci un om nepasator poate platit minimul pe economie la care nu ii pasa nimic.
nu poti face asa ati reclama la ceva fara sa vezi care e motivul acele greseli.

Sorry pt pachetul tau, dar iti sugerez sa ii contactezi si sa iti ceri bani inapoie daca nu vor sa iti schimbe jucaria.

PS: cunosc casa retro si am primit de la ei tot deauna pachetele la timp si intacte, si asta nu o singura data


Sanatate si numai bine


Nicole mami lui www.babiesonline.com/babies/j/julianleonardo/" target="_blank">Julian

www.freewebs.com/gabbriela_nicole/" target="_blank">
scaune de masina pt copii

Never discourage anyone...who continually makes progress, no matter how slow. - Plato

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxanaz spune:

nu poti trimite inapoi pachetul?

Roxana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Caprioara spune:

Suna si vezi ce-ti spun, trebuie sa fie o intamplare izolata. Sunt oameni seriosi si care pun mult suflet in ceea ce fac, te asigur. Ii cunosc personal, am luat multe direct de la magazinul lor (nu am comandat online). Sigur vei rezolva problema.

Caprioara & Matei


"Omului ii trebuie un vis ca sa suporte realitatea." - Freud

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabbriela spune:

deci ce nautati ai.. sunt sigura ca iti vor schimba lucrusorul si sunt sigura ca a fost o gresala...

Sanatate si numai bine


Nicole mami lui www.babiesonline.com/babies/j/julianleonardo/" target="_blank">Julian

www.freewebs.com/gabbriela_nicole/" target="_blank">
scaune de masina pt copii

Never discourage anyone...who continually makes progress, no matter how slow. - Plato

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gegea spune:

Buna!
Aseara le-am scris email la care nu a binevoit nimeni sa raspunda, iar azi dimineata, coletul a fost returnat, tot in sistem ramburs.
Refuz sa cred ca a fost o greseala. Sau, presupunand ca a fost o greseala, oare nu meritam si noi un telefon sau un email cu niste scuze prezentate?
Tacerea lor spune multe, din pacate, si e lamentabil.
Probabil ca e o aplicatie clara a ideii ca "cine poate mai mult, poate si mai putin".
Sentimenul de frustrare e crunt si chiar nu mai conteaza daca e mana sefului sau a vreunui umil angajat care leaga pachetele. Este i-re-le-vant!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabbriela spune:

poate nu au avut timp sa iti raspunda inca la mail...
eu chiar nu inteleg ce atata fas fas...

de cate ori nu am cumparat si am primit ceva ce nu am dorit, am sunat firma, am discutat, pachetul l=-am trimis inapoie si am primit unul bun ... da e adevarat nu in ro... dar de ce ar fi ro mai cu mot.. de ce nu poate fi totul pus pe marginea unei greseli?


Sanatate si numai bine


Nicole mami lui www.babiesonline.com/babies/j/julianleonardo/" target="_blank">Julian

www.freewebs.com/gabbriela_nicole/" target="_blank">
scaune de masina pt copii

Never discourage anyone...who continually makes progress, no matter how slow. - Plato

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabbriela spune:

gegea nu raspund la provocari pe PM...
- da mi s-a intamplat si mie aici in usa sa comand jucarie on line pt ziua piticului si sa ajunga rupta sau folosita si am sunat am discutat am returnat si am primit alta in schimb si gata...

Cand magazinul accepta lucruri inapoie e usor sa pierzi sirul si sa trimiti din gresala ceva folosit... mai ales daca angajati sunt la inceput sau slabuti in organizare.

nu esti nici prima si nici ultima ce vei fi dezamagita de o comanda on line si deaceea nu inteleg atata revolta.

fi suparata e dreptul tau dar nu poti face asa antireclama la cineva pt o singura gresala... parere personala.

Ma mir ca nu vin mamicile care sunt multumite de comenzi si sa sc ...


Sanatate si numai bine


Nicole mami lui www.babiesonline.com/babies/j/julianleonardo/" target="_blank">Julian

www.freewebs.com/gabbriela_nicole/" target="_blank">
scaune de masina pt copii

Never discourage anyone...who continually makes progress, no matter how slow. - Plato

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alessia105 spune:

Si eu cred ca nu este o scuza greseala facuta de un lucrator e vina conducerii ca angajeaza astfel de muncitori si ca ii tolereaza ..nu este obligatia ta ca si client sa iti asumi greselile lor ..si in plus de asta ..ok inteleg ..ambalaj deteriorat si desigilat ..dar jucaria in sine deteriorata ??? cam maaaare greseala ..ok nu e folosita e cazuta din camion ...nu cred ca retururile catre fabrica ..sau cele casate din n motive stau pe raft cu jucariile normale ...deci accesul muncitorilor nu prea avea cum sa fie ..
E adevarat e cam devreme sa spunem nu au raspuns ..desi ..sunt sigura ca daca era un mail de comanda raspundeau imediat .. cate mii de mailuri sa aiba pe zi o astfel de firma ? si acum organizatoric vb nu raspunzi azi la mail-urile primte azi ..pai maine le vei avea pe cele de azi plus cele de maine ..

Gabi ai intrebat de ce Ro e mai cu mot ...tocmai ca parca din zi in zi citesti despre tot mai multe si mai multe astfel de "greseli" .. uita-te un pic aici la generale ...numai acum pe primele 3 pagini de la generale sunt cel putin 6 subiecte de "greseli" ...oua stricate ,milkyway , vodafone, sist sanitar ..iar daca te uiti si mai in spate te ingozesti ..carffoure, nu stiu ce fabriuca de mobila ..si ex ar continua pana maine ..si atunci cum sa mai crezi in "greseli" mai ales ca asemenea "greseli" se fac pe buzunarul tau ..pe banii tai ..pe nervii tai ...daca gegea ii dadea bucataria printesei sa o deschida ea ... pai cum sa ii explici unui copil de 2.5 ani ca jucaria nu e buna si trebuie schimbata ?!?Atunci la rugamintile fetitei ea ar fi pastrat jucaria si uite asa firma si-a vandut si rebuturile la pretul uneia noi noutze ..si tu te-ai fi ales cu gunoiul in casa la pret de o jucarie noua
Nu spun ca firma nu e serioasa ... poate o fi ...dar in cazul mai sus mentionat nu au nici o scuza ...tocmai pentru ca au de a face cu copiii ..daca era un bb care primea o jucarie si careia i se desfacea ceva ..nu inghitea copilul vro parte si murea ..aia tot greseala e?!?
Sunt tareeeee curioasa daca schimba produsul si nu incep cu faze de genul " e vina dv doamna " de unde stim noi ca este chiar produsul nostru si nu altu folosit de copilul dv " si alte scuze pe care le auzi mereu cand vrei sa schimbi ceva in Ro ..gegea ..uite ca nu mi-a trecut prin cap sa iti spun sa fi facut poze , acu e cam tarziu ... dar daca actioneaza in cazul de mai sus cinstit ..schimba jucaria, isi cer scuze ..etc ..au tot respectul meu ..dar daca nu o vor face si vor incepe cu pretexte sincer daca as fi eu in locul gegei i-as reclama la OPC ... Dar inca mai sper in corectitudinea firmelor romanesti ...sper sa nu ma insel ..pentru a mia oara

----------------------------------------------------
Alessia,Dezbracatu' si Spiderman

Si ei au dreptul la viata...semneaza si tu

O parte din mine

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mcm spune:

Coletul a venit prin posta sau printr-un serviciu de curierat?

www.articoledepetrecere.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gegea spune:

Gabriela, nu era nici o provocare, Doamne fereste, ti-am oferit un raspuns mai detaliat, cu tot cu sentimente de revolta fata de situatie. Ce atata "fas fas"? Chiar nu inteleg...
Alessia, si noi am avut primul impuls sa facem poze, dar nu am mai facut. Sper sa nu ne para rau.
Mcm, coletul a fost expediat prin posta normala, nu curierat.

Nu au trimis nici azi email, nici nu au sunat, acum urmatorul semn pe care il pot astepta e returnarea banilor. Intr-adevar, exemplara atitudine... Vorbeste daca ai cu cine, cauta o explicatie acolo unde nu exista, bate la o usa care nu ti se deschide. Pana acum, ce e concret e faptul ca au dat gres.
Dar nu ma mai plang atat, ca doar nu is prima, nici ultima care ia tzepe in urma comenzilor online. "Fas fas" over!

Mergi la inceput