*** LA REDOUTE (41)***

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Achamot spune:

Si un sfat: pina la clarificarea situatiei, ar fi bine sa scoateti din capul topicelor despre acest subiect lista cu produse. In mod sigur se vor gasi persoane care sa nu citeasca si avind recomandarea DC sa plaseze comenzi si sa piarda aiurea bani din comisioane bancare.

NIHIL SINE DEO !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Achamot spune:

Singura firma cu care ar putea lucra LaRedute in Romania ar fi DHL-ul, unde taxele nu sint deloc mici. In tara cu dhl ul pretul pentru un plic sarea de 20 euro acum doi ani cind am lucrat eu cu ei. Un merchandiser de nivelul celui mentionat NU lucreaza cu firma mici ( ce vedem noi in tara servicii de curierat in comparatie cu LR sint amoebe).
Asemenea firme, precum LR, isi aleg colaboratorii pe baz aunei analize care include cifra de afaceri. Cit are posta-romana, care detine aproape monopol, si cit firmele mici de curierat?
Singura solutie in prezent pentru ei este Posta Romana, pentru cifra de afaceri, actionariat de stat, preturi mici si acoperire nationala.Dar posta da rateuri numai prin simpla ei existenta... Sint satula de factori postali care dorm pe ei. Un an m-am rugat de un postas sa imi aduca scrisorile la usa, pina nu i-am facut reclamatie pe www.posta-romana.ro nu si-a facut meseria, mai mult, ma lua de sus. Corespondenta era pentru firma si omul nu o aducea la usa, desi expeditorii trimiteau si plateau recomandate.
Tocmai de accea inclin sa cred ca expeditoarele mesajelor sint plictisite. Pentru ca nici o firma, mica sau mare, nu isi permite sa piarda clienti ( de asta dau rezultate remarcabile reviewurile negative, cum apar hop! apare si un reprezentant al firmei respective sa dreaga busuiocul...
DACA au primit ordin si ei accepta comenzi in continuare, atunci LR e de toata jena.
NIHIL SINE DEO !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alexxia spune:

Achamot, ce spui tu e foarte logic si probabil bine documentat, dar ( si de acum am sa vorbesc doar pentru mine ) se aplica doar daca vreau sa-mi recuperez banii. Eu as vrea produsele si posibilitatea de a mai comanda si pe viitor. Ma incapatanez sa cred ca Romania nu va fi scoasa de pe lista tarilor ( nu cred ca suntem un segment neglijabil la cat de ahtiati sunt romanii dupa reduceri ). Pe ce imi bazez "incapatanarea":
- nu toate lumea a primit respectivul email. Eu nu l-am primit, ba mai mult am primit chestionare ( culmea chestionar cu privire la modul de livrare ) ,coduri de reduceri si oferte. Eu cred ca emailul cu "nu mai livram" in Romania l-au primit doar persoanele considerate de ei "problema" ( adica cele care n-au primit toate pachetele sau care le-au scris emailuri pentru diferite probleme sau au avut probleme cu acceptarea cardului )
- Romania nu este scoasa de pe lista tarilor si inca se mai pot face comenzi. Acum stau si ma gandesc ca niste oameni normali la cap nu ar face asta daca intradevar nu mai vor sa livreze in Romania. Ce au de castigat atata timp cat banii se pot recupera ? ( mai multa munca si mai mult timp pierdut ).
Deci eu inca mai sper. Nu voi mai face nici o comanda pana se lamureste situatia si daca intradevar hotarasc sa nu mai livreze la noi si nu ne trimit comenzile atunci voi aplica ce ne-ai sfatuit tu.

Mai am ceva de precizat. Legat de expresia "verde-n ochii" , eu nu faceam misto de tine, ci faceam haz de necaz. Cutiile de la LR sunt albe cu ceasuri VERZI .


Alexxia Ruty ( 25.07.2001 ) si Thea ( 28.09.2006 )


"This is your time. This is your dance.
Live every moment. Leave nothing to chance.
Swim in the sea. Drink of the deep.
Embrace the mystery of all you can be."


PERLELE RUTICAI
RUTY SI THEA AU PAGINUTA
POZE
www.sanatatealoevera.ro " target="_blank">Vrei sa fii liber ?

www.triburile.ro/35735.html" target="_blank"> JUCATI TRIBURILE



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alexxia spune:

Si inca ceva ( dupa care promit ca plec ) eu faza cu "toti sunt in concediu" n-o inghit. In ce firma, in perioada reducerilor , cand nebunia e in floare, se pleaca in concediu ?

Alexxia Ruty ( 25.07.2001 ) si Thea ( 28.09.2006 )


"This is your time. This is your dance.
Live every moment. Leave nothing to chance.
Swim in the sea. Drink of the deep.
Embrace the mystery of all you can be."


PERLELE RUTICAI
RUTY SI THEA AU PAGINUTA
POZE
www.sanatatealoevera.ro " target="_blank">Vrei sa fii liber ?

www.triburile.ro/35735.html" target="_blank"> JUCATI TRIBURILE



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Achamot spune:

Nu aveam de unde sa stiu. Nu am comandat la ei. Eu cardurile le folosesc online din martie 2004, singurul la ora aia era Taifunul virtual(MasterCard) de la Bancpost si pentru cu totul alt gen de servicii.

AM EDITAT MAI SUS. Ori demoazelele sint plictisite si actioneaza in nume propriu, dar daca e asa si se primesc plingeri, in special de la un potential reseller/afilat, o sa s-o ia peste ochi urit de totsi o sa isi piarda piinea , asa ceva NU se iarta nicaieri in lume, ori aia de la LR sucks rau de tot. Plingere insa tot trebuie sa faceti.

NIHIL SINE DEO !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Achamot spune:

Alexxia, intr-o asemenea companie, fiecare om raspunde de un anumit sector/tara.
Nu e cine e vede primul raspunde si primul la emailuri.
Demoazelele alea au standarde mai mult ca sigur si functie de email baga si raspund la foc automat cu ce au scris inainte, sau au setat un autoresponder cu mailuri standard functie de cuvinte-cheie din mesajul primit.

Altceva: functie de serverele de mail, mesaje trimise azi pot ajunge si dupa o saptamina.
Cam atit tin serverele de mail in queue (pe lista de asteptare) mesajele nelivrate.
Adica poti trmite azi un email, insa serverul destinatar/wxpeditor - e valabil pentru ambele cazuri- sa nu proceseze imediat , ci totul s eproceseaza in functie de cit de aglomerat/liber este serverul d email respectiv.

NIHIL SINE DEO !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns horel2003 spune:

exista cumva optiunea ca sa le livram de exemplu in ungaria si de acolo sa se ocupe cineva sa ni le re-livreze spre noi ? ar fi bine de ar fi chiar ofirma.. dar deh.. acuma nici chiar.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

Na ca in loc sa ma duc la culcare m-am apucat sa citesc review-uri despre LR.Printre multe altele,am gasit asta,care zic eu ca merita citita:
After being bombarded with their leaflets through my door, I decided to have a look online. Saw a pair of trainers on sale, thought wow! Thats a good price. Ordered item online, paid by debit card, pop up "thanking" me for my order. No email confirmation received, but I assumed it was my AOL rejecting emails as per usual.

2 weeks went by and no order, so I emailed them. No response, so telephoned customer services. "We have no record" I'm told. OK, so things have gone wrong so I go back online and the item is now sold out. So I forget the matter. A few days later, out of the blue I get an email detailing the original order number with a £10 voucher, apologising for the trainers that I ordered being out of stock and the order is now cancelled. What!? Is this the order that apparantly does not "exist" on their systems? Oh well atleast they gave me £10 to say sorry.

So, I place an order for 2 items, paid by debit card, pop up box thanking me for order and woohoo ! Email received confirming order paid for etc etc ....I'm happy !

2 weeks later, no sign of order. Emailed but no response, concerned I call customer services and their systems show no order placed! By now I'm starting to get a tad narked off. I have an email proving the order exists so i ask to speak to a manager. Manager is too busy to come to phone.

The next day an email arrives further confirming that the order doesnt exist and that I did "not" actually place the order. Luckily I have THE email confirming my card details, date and time of order.

The customer service is APPALLING. They have no idea of where your order has disappeared to, they don't seemed concerned to even investigate the problem which has affected my first 2 orders with them, and they just don't care. What about my card details? Is this not a security concern to them?

I have writtem a complaint letter and sent by recorded delivery (they can't deny it if they sign for it ) and I'm awaiting a response. I'll update when I hear from them.


Good range of clothes, very attractive offers but I don't have time to spend money on phone calls tracing my non existing orders.

La redoute does not know how to service a customer. I would be so embarrassed if I worked for them, the staff must know this..the just must!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Achamot spune:

Of! Mai, pina acum nu s-o gasit nimeni sa caute review-uri? Ce se spune acolo e mai mult decit concludent. Ii doare in cot de clienti, indiferent din ce tara ar veni. Sint prea mari si nu le pasa, depinde peste cine dai sa iti raspunda...

NIHIL SINE DEO !
-------
later edit:
Pina acum avem:
- comenzi "lipsa la apel"
- clienti din mai mult etari nemultumiti
- procesatori de carduri care blocheaza sume pentru comenzi care " nu ajung" la furnizor
- marfa ieftina
- mailuri de-aiurea
- comenzi confirmate dar neonorate, apoi refuzate
------
pentru mine lr inseamna batalie pierduta.
Mai bine ati incepe sa faceti cererile de refund...
Nu dau importanta comenzilor online pentru ca veniturile sint mici in comparatie cu ce vind in magazine, nu investesc destul in personal care sa se ocupe serios de vinzarea online, adica sint neseriosi per total.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns horel2003 spune:

interesant,secolul 21 si nu stiu folosi un calculator sau care e problema cu comenzile lor ? nu is conectate unu la altu :P la unu apare comanda la altul nu ?:)))

Mergi la inceput