Telverde Litoral – telefonul turistului
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/Adrianaa/Adrianaa.jpg)
Telverde Litoral – telefonul turistului
Directia Apelor Dobrogea Litoral a repus in functiune Telverde Litoral – o linie telefonica cu acces gratuit: 0800.030.200. La acest numar de telefon, turistii pot face sesizari cu privire la aspectul plajelor, dar si al serviciilor din zona.
Anul trecut telefonul turistului a fost util in sesizari importante, dar a fost confundat si cu o linie fierbinte de alti cetateni. Lucrurile bune sunt ca dupa furtuna de pe litoral din iunie trecut s-au semnalat cei noua delfini care au esuat pe o plaja. Murdaria din apa si de pe plaja nu au fost trecute cu vederea, aplicandu-se amenzi in urma sesizarilor.
Telefonul special a sunat la dispecerat, in special in miez de noapte, pentru a purta dialoguri fara sfarsit cu angajatele, fapt care nu se intampla in tura dispecerilor care au scapat fara “propuneri rusinoase”.
Ce parere aveti despre aceste lucruri care uneori nu sunt luate in serios?
Raspunsuri
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/iuliana_2007/iuliana_2007.jpg)
iuliana_2007 spune:
Adrianaa sa nu uitam ca traim in Romania si la noi nimic nu prea este serios si luat in serios.Pacat de tot ce se intampla in jurul nostru si nimeni nu face nimic.
"Oamenii nu pot fi judecati dupa ceea ce spun altii despre ei, dar iti poti face o parere destul de corecta despre ei daca ii asculti ce spun ei despre altii."
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
mcm spune:
Este foarte bine ca exista o astfel de linie telefonica. Dar banuiesc ca va fi tot timpul ocupat...
www.articoledepetrecere.ro
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/anda141/anda141.jpg)
anda141 spune:
quote:
Initial creeata de Adrianaa
Telverde Litoral – telefonul turistului
Telefonul special a sunat la dispecerat, in special in miez de noapte, pentru a purta dialoguri fara sfarsit cu angajatele, fapt care nu se intampla in tura dispecerilor care au scapat fara “propuneri rusinoase”.
Ce parere aveti despre aceste lucruri care uneori nu sunt luate in serios?
Fetele de la telefoane de ce au raspuns provocarilor? Vina este si a angajatilor care stau la astfel de discutii. Telefonul se poate inchide dupa 2 secunde, daca vad ca apelul nu este serios. Dar probabil ca si angajatii sunt tot din categoria celor pierde vara.
http://www.copaculdehartie.ro
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
brendamitran spune:
Din pacate asta se intampla oriunde exista un nr.de telefon disponibil 24/24....
De exemplu la firmele de taxi,frecvent suna obsedati de genul asta si dispecerele sunt obligate sa suporte fel si fel de mizerii....
Anda,mai ce stim sa dam cu rosii si mai ales sa facem afirmatii nefondate,e plin forumul asta de oameni ca tine,zau.....de unde stii sau ai tras concluzia ca angajatele repective dau curs acelor telefoane?
Uite,eu,cu multi ani in urma,am incercat si meseria de dispecer taxi,vreau sa-ti spun ca erau unii atat de perseverenti,ca ajungeau sa sune de zeci de ori,chiar daca noi inchideam telefonul in nas,iar cand ne enervam si tipam la ei sa ne lase in pace,le facea placere.....vezi bine,sunt fel si fel de oameni,in general bolnavi.....asa ca.....mai gandeste-te inainte sa cataloghezi pe altii!
BRENDA
FOREVER YOUNGSa avem grija de viitorul copiilor nostri
COPIII SUNT MAINILE CU CARE NE PRINDEM DE RAI
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/Lali/Lali.jpg)
Lali spune:
Acum doi ani fiind pe litoral si total nemultumita de faptul ca sub geamurile noastre era o piscina in constructie la care muncitorii faceau un zgomot infernal in plin sezon, am incercat sa dau telefon la un telverde cu 0800 de acest tip afisat la receptia hotelului. Nu stiu daca era acest numar sau altul, dar era oricum pus la dispozitia turistilor pentru sesizari sau reclamatii. Surpriza mea a fost totala cand am constatat ca acel numar era cu apel gratuit de pe telefoanele fixe dar era...inaccesibil de pe telefonul mobil. Adica turistul ca sa faca o reclamatie trebuie sa isi aduca telefonul fix de acasa cu el sau sa ceara voie la receptie sau din camera : "va rog frumos sa imi faceti legatura la telverde sa va fac o reclamatie..."
Poate de acum doi ani s-a mai modificat ceva, dar eu chiar am vrut sa dau un telefon serios si nu am reusit...
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)