Mamici de septembrie - octombrie 2007. (30)
Raspunsuri - Pagina 9
cecilia L spune:
Buna dimineata
Noi am dormit bine, ne-am jucat dimineata,eu as mai fi dormit,dar bebe e pe primul plan. Recuperam primele luni de sarcina cand nu dormeam decat cateva ore pe noapte. Vorba prietenei mele care a nascut in toamna: dormi acum ca mai tarziu...........
Rodicamaries, bine ai venit iti urez sarcina usoara si un bebe sanatos si frumos mai bine zis fain.Eu de loc sunt tot din Baia Mare, doar ca de 14 ani locuiesc in Bucuresti asa ca ma bucur sa mai vorbesc cu cineva de acolo. In legatura cu prenatalele eu iau din sapt 12-13 Elevit, mi le-a recomndat dr. genecolog, in nici un caz dr de familie, sincer eu nu ma iau dupa dr de familie.Aceste prenatale nu ne fac rau, sunt medici care nu le recomanda in ideea ca iti iei toate vitaminele de care ai nevoie din alimente, cel mai bine este sa il intrebi.
Va urez o zi buna
toate
cecilia,24+Cristian
myral spune:
Missy suna-ti neaparat medicul si pana atunci nu mai bea ceai poate ai baut prea mult sau nu iti face bine.In rest ma bucur ca toate sunteti bine chiar va invidiez ca puteti face treaba va plimbati mergeti la cumparaturi. Eu daca fac ceva sau stau mai mult in picioare il simt pe bebe asa jos ca trebuie sa ma tin cu mana de burta asta de acum dar cand o mai creste. Ce bine ar fi ca singurele mele probleme sa fie cu ce ma imbrac si cat m-am mai ingrasat.Myral24+
myral spune:
Ma gandeam si la graviduta mea din Constanta Mihaela ce mai faci cum te simti ai aflat ce e bebicul?Annisia nici tu nu ai mai scris mai imi transmiteai si mie din optimismul tau ca si tu aveai ceva probleme. Acum ca ai scapat de ele probabil te plimbi te duci la cumparaturi dar sa nu exagerezi totusi.Myral24+
sim_stoian spune: